צילום: באדיבות בית ספר אנקורי פ"ת

שנת תש”פ בסימן שת”פ והפעם – אנקורי לא משחקים עם אש

בשבוע שעבר התקיים יום חשיפה מחוץ לכתלי בית הספר לתלמידי אנקורי במסגרת התכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית". השנה בשיתוף פעולה ייחודי בין המחלקה ל"התפתחות אישית ומעורבות חברתית" באגף החינוך העל יסודי , תחנת כיבוי והצלה ותנועת שחקים של המשטרה.

יוזמה זו הינה חלק מהתפיסה החינוכית של מנהל בית הספר, יוסי שפרבר לחשיפה ושיתוף התלמידים עם הקהילה והעשייה החברתית. לירון פנחסוב רכז המעורבות בתיכון בליווי צוות המחנכים הגיעו לתחנת הכיבוי בראשותו של סגן טפסר אלון שבתאי ושמעו סקירה על פעילות התחנה. בהמשך שמעו הסבר על התכנית ע”י אלה זילברמן מנהלת המחלקה להתפתחות אישית ומעורבות חברתית, נחשפו לאפשרויות ולמקומות התנסות נוספים בדוגמת תנועת “שחקים” של המשטרה שהוצגה ע”י רס”ב אסף בנו.

התלמידים זכו לשמוע את הרצאתו מעוררת ההשראה של דומיניק שרמן חייל בודד, זוכה ‘התכנית 2025’ המגולל את סיפור חייו. התלמידים סיכמו בהתפעלות כי התחברו לתכנים ולמסרים בנוגע לאחריות, לקבלת ההחלטות ולמשמעותה של הנתינה בהתפתחות האישית וחשיבותה.

לסיום התנדבו צופי האש הבוגרים הפעילים גם הם במסגרת תכנית המעורבות החברתית לערוך לתלמידי אנקורי, סיור וחשיפה לעשייתם היומיומית.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x