שעון המים הגלאט כשר הוצג לפני הרב הראשי מיכה הלוי

לקראת ביצוע בפועל של החלפת מדי המים הדיגיטאליים החדשים מדגם ”כרמל גלאט” של חברת ארד ביקרו ראשי מיתב בלשכת הרב הראשי הרב מיכה הלוי לשם הצגת שעון המים ותעודות הכשרות המאשרות כי אין בשעון זה חשש חילול שבת כלל

בפגישה השתתפו מנכ’ל תאגיד המים האיזורי ”מיתב” ירון מזרחי סגנו חיים עיני וראש ענף שירות לקוחות גב’ עינת גרושקא בראל.

כמו כן נכח בפגישה הפעיל הציבורי ירון קדושים, שיזם את הפגישה לאחר פעילות רבה שלו להחלפת מדי המים הפעילים בעיר שנטען לגביהם כי יש בהם חשש חילול שבת .

ראשי מיתב הציגו לפני הרב הראשי לפ”ת את השעון החדש שמעבר לאיכותו והדיוק הרב שלו , הוא זוכה לשלל כשרויות מהודרות על מנת להתאים לכלל הציבורים השונים. זאת בחינה של שעונים אחרים שחלקם לא הותאימו למערכות ”מיתב” ולאיכות המקצועית שהיא דורשת, וכן לדרישות הכשרות המחמירות של חלק מהציבור.

הרב הביע התפעלות ממאמצי מיתב להתחשב בכלל הציבור ”גם אני כרב ראשי וכאיש ציבור רשאי ויכול לנהוג ולפעול כפי הראוי לרוב הציבור. אך אני פועל בכל יכולתי לתת שירות המתאים למקסימום תושבים. זה דבר חשוב לכל איש ציבור ואני שמח לראות שגם אתם פועלים לפי הגישה הזו. דבר זה מבורך מאוד ואני מברך על כך”

ירון קדושים ציין לפני הרב את הרוח החדשה שנשבה במיתב עם כניסתו של עו”ד ירון מזרחי לתפקידו לני מספר שנים . ”אני מלווה ומטפל בתלונות ובקשות של צרכנים מול מיתב שנים רבות. מטבע הדברים יש גם תלונות מורכבות שעל פי הנוהל מיתב אינה חייבת לטפל, ואכן בעבר התמודדתי עם קשיים רבים. אך הדברים שונים היום בתכלית. ישנה אוזן קשובה של כלל עובדי מיתב על פי ”רוח המפקד” ירון מזרחי לשפר ולשפר בלי הפסקה. מגיע לו ולהם תודה מקרב הלב”

עו”ד ירון מזרחי והגב’ עינת גרושקא הציגו באריכות רבה את הנושא ואת היתרונות של מד המים החדש.

בין שלל תעודות הכשרות של מד המים החדש ניתן למנות את המכון המדעי הלכתי של הרב הלפרין, בד’ץ העדה החרדית. ”משמרת השבת” והכשרות המחמירה ביותר בתחום השבת ”בד”ץ יראים” של הגאון ר’ שבח צבי רוזנבלט שליט’א.

תאגיד “מיתב” החל בהתקנת מדי מים ללא חשש חילול שבת בפ”ת

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x