מאת Noamfurer - נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=27722201

שערוריה: 3 ימים לתחילת הלימודים וחלק מילדי הגנים החרדים לא יודעים היכן שובצו

משפחות חרדיות בפנייה למערכת 'פתח תקוואי' שלושה ימים לתחילת הלימודים ואין לנו מושג באיזה גן שיבצו את ילדנו. ומה אומרים ברשת הגנים של אגודת ישראל?

צילום: Noamfurer

האם שנת הלימודים בפתח תקווה תיפתח כסדרה? שלושה ימים לפתיחת שנת הלימודים והורים רבים מתלוננים כי טרם קיבלו מכתבים בנוגע לשיבוץ ילדיהם.

בימים האחרונים קיבלה מערכת ‘פתח תקוואי’ תלונות ממשפחות חרדיות במרכז העיר פתח תקווה הטוענות כי כבר בחודש ינואר נרשמו לרשת הגנים של אגודת ישראל ועד עכשיו לא קיבלו מכתבים היכן ילדיהם ילמדו בראשון בספטמבר עם פתיחת שנת הלימודים השבוע .

חשוב לציין כי רשת הגנים של אגודת ישראל היא הכתובת היחידה למשפחות חרדיות במרכז פ”ת שכן העירייה לא מפעילה גנים עבור האוכלוסייה החרדית, כך שמדובר בקהל שבוי ורשת הגנים של אגודת ישראל היא היחידה אליה משפחות חרדיות במרכז פתח תקווה שולחות את ילדיהם.

לא ברור מדוע רשת הגנים לא דאגה לעדכן את כל ההורים ומחכה לרגע האחרון. דבר שגורם ללחץ ובלבול רב להורים. לצורך העניין משפחה למשל ששובצה במקום רחוק יש לה את הזכות לערר על ההחלטה. אך כל עוד לא קיבלה תשובה על שיבוץ ראשוני אין בידה לעשות דבר מציינת אחת האמהות בזעם “אני לא מבינה מדוע לא שולחים לנו תשובות. נרשמנו כבר בחודש שבט. למה צריך לחכות לרגע האחרון?! זה מחדל חמור ובכוונתי לפנות למשרד החינוך”. היא מוסיפה כי ניסתה בימים האחרונים להתקשר לרשת הגנים אך לא היה מענה “לא מבינה איך כמה ימים לפני תחילת הלימודים משאירים אותנו באוויר. זה חוסר אחריות. מדובר בדבר בסיסי, זו שערוריה”.

מערכת ‘פתח תקוואי’ פנתה לרשת הגנים של ‘אגודת ישראל’ וזו מסרה בתגובה: מדובר בתקלה ב 2-3 גנים שמטופלת כעת. בשעות הקרובות נסיים את הטיפול.

הורים שעל אף הבטחת הרשת לא יקבלו מענה בשעות הקרובות מוזמנים לעדכן אותנו באימייל [email protected] או באמצעות הטופס ליצירת קשר – לשליחת הודעה לחצו כאן

הורים המעוניינים להגיש ערער למחוז החרדי במשרד החינוך משום שאינם מרוצים מהשיבוץ, שימו לב לתקנון של משרד החינוך ואופן הגשת ערר בקישור הבא: http://meyda.education.gov.il/files/charedy/2017-YesodiAlyesodi.pdf

יש לציין כי בשבוע פרסמנו כאן ב’פתח תקוואי’ על העצומה שפתחו משפחות חרדיות לפתיחת גן ממ”ח עליה חתמו יותר ממאה משפחות חרדיות.

עצומה: משפחות חרדיות בפ”ת דורשות הקמת גן ממ”ח במרכז העיר

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

9 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עצומה
7 years ago

כבר חתמו כמעט 200 תושבים חרדיים… נו, משהו יתקדם עם זה?? עיר של רדומים! תמשיכו לתת לעסקנים להשתלט לכם על חינוך הילדים..
מה אתם באים בטענות כשאף אחד לא מוכן לעשות כלום חוץ מלחתום על עצומה של שתי שניות.
אתם לא מבינים דבר אחד, הנציגים שלנו בעירייה הזאת מתמקדת בדבר אחד; לכבות שריפות! ואני יודע על מה אני מדבר. כשמבקשים להציף בעיה הם שולחים שליחים להשתיק אותנו.

נפתלי רובינשט
7 years ago

צריך לתת את הקרדיט לשליח הציבור הרב אליהו ברוכי שמנסה לעזור ולסייע בימים האחרונים למרות שזה של אגודת ישראל ולא המוסדות שלו, שכידוע המוסדות שלו הן מהטובים שיש לנו כאן במרכז העיר. די להתלונן!!! ב”ה בסוף הכל מסתדר בעזרת נציגי הציבור ושלוחי דרבנן!

יחד כולנו דגל התורה!

מכיר
7 years ago

לך תגזור את הקופון מהר לפני שהוא ישכח שהגנת עליו.

אמא מתוסכלת
7 years ago

שלושה ימים לתחילת הלימודים ולא קיבלתי הודעה איפה הבת שלי משובצת!
בעירייה אומרים לי שהקווים תפוסים ואין עם מיל לדבר. זה לא אמור להיות ככה!

אורי
7 years ago

אתם לא מבינים כלום. הכל זה גפני שנכנע לגור!! זה הסכם ברמה הארצית. טירר הוא של גור וזה מסביר הכל!

יודע
7 years ago

ברוורמן נכנע ללחצים של החרדים כי תכלס הכל תלוי בו. בא נראה אם הוא יאשר את ההקמה של הגן ממח.

הגיון של ליטאים
7 years ago

מה ההיגיון לכך שבעיר שאין בו חסיד גור אחד (במרכז העיר, לא בשכונות) וגור שולטים בה ללא מיצרים?!

פעיל
7 years ago

תמכתם בברוורמן, מה רציתם שיקרה?
נראה לי שמישהו חכם צפה שזה יקרה.
ואגב, לפי התגובות בפייסבוק, נראה כי ברוורמן הולך לעוף על מגלשה ארוכה מאוד בדרך החוצה….

שימי
7 years ago

כשהייתי רווק חשבתי שכל הבעיות של הציבור החרדי מסתיימות בכן להתגייס או לא להתגייס כיום כאשר אני כבר אבא לשניים אני מגלה שבכל שלב ושלב בחיים זה תופס אותי וד”ל!
נב
אין לי שום בעיה עם הציבור החרדי, להיפך, אני חלק מהם אבל העסקונה רקובה מבפנים. כסף ורק כסף זה מה שמעניין אותם ועוד תספרו לי שהרבנים יודעים מכל זה. הצחקתם את סוכנות המכוניות של העסקנים.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

9
0
Would love your thoughts, please comment.x