צילום: דוברות כבאות והצלה פ"ת

שריפה גדולה בסגולה פ”ת: צפו בפעולות הכיבוי של לוחמי האש

לוחמי האש של תחנת פ"ת פועלים בשריפת חורש גדולה בסמוך לצומת סגולה, במקום בוערים עצים ועשבייה. לוחמי האש פועלים לבלימת חזית השריפה שמתפשטת בחסות הרוחות החזקות לכיוון הבתים.

עיריית פ”ת: עדכון לציבור, ברגעים אלה (נכון לשעה 13:40) הסתיים אירוע השריפה בחורש הסמוך לצומת סגולה וכב”ה עושים פעולות אחרונות במקום. חזרה לשגרה.


משטרה ולוחמי האש פועלים בשעה זו בשריפה בשטח פתוח סמוך לצומת סגולה בפ”ת ומזרימים את תנועת כלי הרכב לצירים חלופיים על מנת לאפשר לכוחות הכיבוי להגיע למקום ושמירה על בטחון הסובבים.

בשלב זה חסום לתנועה כביש 40 במקטע שבין צומת סגולה לכיוון צפון ותנועת הרכבות באזור הופסקה.

בתוך כך, כ 200 תלמידים שבילו בפארק סמוך פונו בסיוע השוטרים שהגיעו למקום, כאשר מסוק היחידה האוירית של משטרת ישראל מסייע לעבודת הכבאים והשוטרים.

המשטרה מבקשת מהציבור לא להתקרב לאזור ולהישמע להנחיות השוטרים בשטח.

לוחמי האש עדיין מבצעים פעולות כיבוי ב- 3 גזרות עבודה: צומת סגולה שכונת חן הצפון בלימת האש בקו חזית הבתים- כולל כלי צמ”ה. היפר חביב(נטוש) לשעבר, בלימת האש לכיוון המבנה ושריפה של עצי אקליפטוס. כפר הבפטיסטים פעולות כיבוי של חורש ועצים, פינוי של מספר בתים, סגירה של כביש 40 מסגולה לירקונים וסגירה של קו הרכבת.

עדכון בשעה 12:12 בשלב זה ללא שליטה על האש כיוון צפון, באירוע 20 צוותי כיבוי, 4 מטוסי כיבוי וכלי צמ”ה. מפקד מחוז מרכז טפסר רוני קדם נמצא באירוע.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x