שר הבריאות וראש העיר סיירו במתחם החיסונים בנווה גן

שר הבריאות ניצן הורביץ, ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג ומנכ"ל מד"א אלי בין, ערכו היום (ב') סיור במתחם החיסונים שנפתח באולם הספורט בשכונת נווה גן (גרינשפן 8) ביוזמת העירייה ובשיתוף משרד הבריאות ומד"א.

מבצע החיסונים במתחם רשם הצלחה והיענות גבוהה מאוד של תושבים שביקשו להתחסן. השר התרשם מהיערכות העירייה ומשיתוף הפעולה בין הגורמים וכן גם מהיענות התושבים למבצע החיסונים. ראש העיר הודה לשר על ביקורו וביקש להרחיב את מתחמי החיסונים בעיר וכן להגדיל את כמות החיסונים המוקצים במוקדי החיסונים, זאת לצד הרחבת הפריסה לבדיקות המהירות והבדיקות הרגילות.

ראש העיר הציג בפני השר את פעילות העירייה לטובת עידוד החיסונים ומניעת התחלואה. בתוך כך, בשבוע שעבר פתחה העירייה מתחם חיסונים במתחם הצופים הסמוך לגן יהונתן אשר נחל הצלחה רבה. בנוסף, העירייה בשיתוף קופת החולים כללית הקימה מתחמי חיסונים באולם רוזמרין ובמתחם ברח’ החמישה פינת שפרינצק. לצד אלו, הוקמו ביוזמת העירייה מתחמי בדיקות לכלל קופות החולים בסמוך לאצטדיון (דרייב אין) ובספורטק סירקין (רגלי). כמו כן הוצבו עמדות בדיקה הנעות ברחבי העיר, לרבות עמדת בדיקה מהירה היום בקניון סירקין והחל מיום ראשון גם בקניון הגדול.

כמו כן, במסגרת הסיור, הציג ראש העיר בפני השר את פעילות העירייה למניעת התחלואה, במסגרתה העירייה מבצעת אכיפה הדוקה ומתוגברת על אי עטיית מסכה במקומות סגורים ובמקביל מבצעת הסברה נרחבת למניעת הידבקות, הקפדה על התו הירוק בעסקים ולעידוד חיסונים לזכאים באמצעות כריזה, רשתות חברתיות, מסרונים, פרסומי חוצות ועוד. לאורך הקיץ גורמי הרשות עומדים בקשר ישיר עם מנהלי מוסדות החינוך והקייטנות בנושא וכן מפרסמים בשוטף הנחיות למבודדים ולבני משפחותיהם. כמו כן, עם פרוץ הגל האחרון, העירייה חידשה את הפעילות של חמ”ל הקורונה העירוני ומבצעת חקירות אפידמיולוגיות במקביל לפעילות של משרד הבריאות.

ראש העיר רמי גרינברג “אני מודה לשר הבריאות ניצן הורביץ על הביקור במתחם החיסונים ועל שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה ומשרד הבריאות. אנחנו נמשיך לעמוד בקשר שוטף עם הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות כדי להעצים את הבדיקות והחיסונים ככל האפשר. החיסון השלישי למבוגרים וכן חיסון הילדים הוא אתגר לאומי ואנחנו ערוכים באופן מיטבי לקידום החיסונים גם במוסדות החינוך וככל שיתאפשר. בריאות תושבי העיר בראש סדר העדיפויות העירוני ואנחנו נרתם ראשונים לכל יוזמה של המדינה בהקשר הזה.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x