צילום: לשכת דובר העירייה

שר העבודה והרווחה חיים כץ: “נמשיך ונעמיק את שיתוף הפעולה בכדי לקדם את רווחת התושבים”

שר העבודה והרווחה, שר חיים כץ, הגיע היום (רביעי) לפגישת עבודה עם ראש העיר רמי גרינברג, מלווה בצוות משרדו הבכיר.

בפגישה השתתפו גם ראש אגף שירותי רווחה ובריאות, חבר הנהלת העיר-  אשר שוקר, מנהלת הנפה עמליה בן-שוהם, מנהל האגף לשירותי רווחה ובריאות גיא עפארי ובכירי האגף.

ראש העיר רמי גרינברג קיבל את פני השר בחום ואמר “אנו מוקירים ומעריכים את פעילות השר וצוות משרדו בכל הנוגע למעורבותם ותמיכתם פרויקטים בפתח תקוה”.

השר קיבל סקירה על השירותים שנותן האגף ועל הפערים בין התקציבים שהעירייה משקיעה בתושבים לבין ההשתתפות שהיא מקבלת ממשרד הרווחה, וזאת במיוחד לאור הגידול המואץ של העיר והגידול שעוד צפוי בשנים הקרובות. גיא עפארי מנהל האגף סיפר כי האגף מטפל בכ-4000 משפחות במשבר (בדגש על ילדים בסיכון), 7000 קשישים (בדגש על מצבי הזנחה), 1500 בעלי צרכים מיוחדים (מתוכם כ-100 פעוטות), 200 מטופלים המכורים לאלכוהול/סמים, 400 ילדים ופעוטות בסיכון ועוד. ראש העיר סיפר לשר כי בשנה האחרונה נפתח בעיר מרכז למשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים, מרכז למזדקנים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית, נפתחה מועדונית טיפולית לילדים בסיכון, נפתח מועדון מופ”ת לקשישים ועוד. מנהל האגף סיפר על פרויקטים מיוחדים המתקיימים בעיר עם בני נוער ועם יוצאי הקהילה האתיופית.

ראש העיר רמי גרינברג אמר לשר “אנחנו עיר הטרוגנית, עיר קולטת עלייה. בנוסף לכל העשייה עם משפחות הזקוקות לסיוע, הצעירים והילדים, אנו ממשיכים לקלוט עולים ממדינות חבר העמים ומאתיופיה ועושים כל שניתן כדי להקל על קליטתם בעיר. ידיהם של כל עובדי האגף מלאות והם עסוקים בעשייה למען התושבים ולרווחתם”.

שר העבודה והרווחה התפעל מהעשייה הרבה ואמר “אני מברך על ההשקעה והחשיבות שראש העיר רמי גרינברג מייחס לטיפול באוכלוסיות מוחלשות. בשנה החולפת המשרד ייעד למעלה מ-215 מיליון ₪ עבור תכניות הרווחה בפתח תקוה, ובנוסף השלמנו בנייה של 24 כיתות של מעונות יום מסובסדים להורדת יוקר המחייה להורים. נמשיך ונעמיק את שיתוף הפעולה בכדי לקדם את רווחת התושבים”.

צילום: לשכת דובר העירייה
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x