שתילת כלניות לכבודם ולזכרם של קורבנות ה-7 באוקטובר

אבל כלניות תמיד תפרחנה....": השבוע (ה') התקיים טקס שתילת כלניות לכבודם ולזכרם של קורבנות ה-7 באוקטובר, בהשתתפות משפחות שכולות ואורחים.

הכלניות שהפכו לסמל לדרום, נשתלו בערוגה מיוחדת בפארק אוחיון. בני המשפחות שתלו פקעות של כלניות שיפרחו במהלך העונה, וליד הפקעות הוצבו תמונותיהם של קורבנות העיר פתח תקווה וכאלו שיש להם קרובי משפחה בעיר.

במהלך הטקס נשאו דברים מרגשים במיוחד הורים שכולים. אבי מזרחי, אביו של סמ”ר אור מזרחי ז”ל שנפל בהגנה על המולדת, סיפר על בנו הגיבור, ומיכל, אמה של מאיה ביטון ז”ל שנרצחה במסיבה ברעים, כשלצידה אמו של בן זוגה של מאיה ז”ל, אלירן מזרחי ז”ל, סיפרה כי הזוג אשר קבע כבר מועד לחתונה, לא נפרד גם במותם.

ראש העיר רמי גרינברג “משפחות יקרות, אין מילים בפי כדי לנחם אתכם. איבדתם בשבעה באוקטובר את היקר לכם מכל. אתם, הקרבתם את הקורבן הגדול ביותר למען עם ישראל ומדינת ישראל!

עם ישראל הוא עם למוד סבל, אבל בזכות הערכים של ערבות הדדית, נתינה ורעות, הוא ינצח! תמשיכו להפיץ את המורשת של ילדיכם, תמשיכו להזכיר ולהנציח, גם כי יש בזה מן הנחמה וגם על מנת שידעו הדורות הבאים על גבורתם ואומץ ליבם. עיריית פתח תקווה מחויבת גם היא גם היא להנציח את קורבנות השבעה באוקטובר וחללי מלחמת חרבות ברזל, ובקרוב נקרא לגשר שיוקם מעל דרך הרב מלכה ולפארק גדול ורחב ידיים שיקשר בין הרחובות ויצמן ובן גוריון, על שמם של הגיבורות והגיבורים. יהי זכרם ברוך”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x