שתי נשות חינוך זכו בתואר מורת המאה בחינוך הממלכתי דתי

בשבוע הודיעה ועדת מורי המאה המצטיינים של מינהל החינוך הדתי, כי יש שתי זוכות ממערכת החינוך העירונית לשנת תש"פ: המורה שרון שטרן והגננת סמדר מרציאנו. שתיהן זכו בתואר מורת המאה וייצגו את העיר פתח תקוה בטקס החגיגי והמרגש.

מידי שנה מתקיים טקס “מורת המאה” המעלה על נס נשות חינוך שפעילותן יוצאת דופן ומעוררת השראה. השנה זכו מהעיר שרון שטרן מורה לאנגלית בישיבת אמית כפר גנים והגננת סמדר מרציאנו מנהלת גן בציר.

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג בירך ואמר “זוהי גאווה גדולה מאד עבורנו כי המורה שרון שטרן והגננת סמדר מרציאנו זכו בתואר המכובד של מורת המאה. אין ספק כי שתיהן עשו מעל ומעבר לנדרש בתפקידן והן מהוות מקור כוח ועוצמה, לימודי ורגשי, לתלמידים ותלמידות. יש לנו בעיר מערכת חינוך מצוינת ואנשי חינוך מהשורה הראשונה וזוהי הזדמנות מצוינת להודות לכולן ולכולם. השנה אנו מתמודדים עם שנת לימודים שהיא ללא ספק שנה מאתגרת, ואין ספק כי כל אנשי החינוך בעיר עושים מלאכת קודש מידי יום ביומו ומתמודדים כל העת עם אתגרים חדשים”.

מ”מ רה”ע וראש מינהל החינוך רון כץ בירך את הזוכות ואמר “נמשיך להצעיד את החינוך בפתח תקוה לפסגות חדשות ולטפח את אנשי החינוך בעיר. ברכות לזוכות שעושות מלאכתן נאמנה ואף מעבר לכך”.

שרון שטרן מישיבת אמית כפר גנים – מורת המאה

“מורת המאה”, המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ”א, היא שרון שטרן מישיבת אמית כפר גנים. בזכותה של שרון, רכזת האנגלית בישיבה, במשך שנים רבות למעלה מ-90% מהתלמידים ניגשים לבגרות באנגלית ברמת 5 יחידות לימוד.

בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט כי שרון היא פורצת דרך, מצטיינת, המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ”ד ותכניותיו.

בתגובה לזכייה אמרה שרון שטרן: “הבחירה בי לקבלת פרס החמ”ד ריגשה אותי מאד. זו הזדמנות טובה עבורי לשבח את המוסד בו אני מלמדת, ישיבת אמי”ת כפר גנים, בה אנו מאתגרים את התלמידים ומעודדים אותם להאמין ביכולתם, להבין שאין דבר העומד בפני הרצון ועשוי לשנות את כל העתיד שלהם”. גם הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים בירך על הזכייה בגאווה רבה.

הגננת סמדר מרציאנו זכתה בתואר מורת המאה

סמדר מרציאנו מנהלת גן בציר בשכונת נווה גן, קיבלה את תואר גננת המאה על היוזמה והחדשנות, המצוינות שמובילה את פעולותיה, ההקשבה והאמונה ביצירה משותפת ומשתפת.ההורים מסרו בהתרגשות כי “סמדר מגדלת דורות של ילדים בענווה רבה ומתוך שליחות ואמונה בכל ילד וילדה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x