מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

תביעת רשלנות רפואית – איך זה עובד?

צילום: FREEPIK

בכל הנוגע לרשלנות רפואית לצערנו, אנחנו יודעים שיש לא מעט דוגמאות של רשלנות כזאת. יש רשלנות בהריון, רשלנות כזאת יכולה לקרות גם בלידה, היא יכולה לקרות בטיפול שיניים או בניתוח פלסטי ואפילו בעת טיפולים ברפואה משלימה!

אם אתם מרגישים שאתם או מישהו מבני משפחתכם חווה מקרה כזה או דומה,  חשוב לדעת כיצד מתנהלים במקרה כזה. אז מה עושים במידה וצוות רפואי או מטפל התרשלו בטיפול?

בתחילה חשוב להבין האם באמת התרחשה רשלנות רפואית. כדי להבין את הסיטואציה, כדאי להכיר את ההגדרה של רשלנות במדינת ישראל, אשר קובעת כי מי שנפגע במצב כזה או מטופל שלא קיבל את היחס הראוי או את הטיפול הדרוש למען בריאותו.

רשלנות היא מצב שבו נגרם נזק לאדם עי ידי צוות מטפל שלא טיפל בו במידת הזהירות הדרושה וגרם לנזק נפשי או פיזי בשל הטיפול שחרג ממידת הזהירות ותשומת הלב הדרושה.

אם זהו המקרה שלכם או של מישהו שקרוב אליכם, אם מישהו חלילה נפטר או סובל מנכות קשה עקב, רשלנות – חשוב ליצור קשר עם עורך דין מומחה בדיני נזיקין שיכול לעזור לכם להבין את הקשר בין הנזק הפיזי שנגרם אחר ובין ההתרשלות שהתרחשה.

מדוע חשוב לבחור עורך דין ולא להגיש לבד תביעה?

עורך דין רשלנות רפואית יוכל לעזור לכם להגיש את המסמכים הרפואיים הדרושים להוכחה כי התקיימה רשלנות רפואית במקרה שלה. הוא ייעץ לכם וינחה אתכם בכל צעד ושעל ויעזור לכם להגיש את התביעה מול בית המשפט. עו”ד רשלנות רפואית יסייע להתנהל מול המוסד לביטוח לאומי או מול חברת הביטוח הפרטי, ויסייע לכם בכל הדרכים האפשריות בזמן הגשת תביעה.

עורך דין מנוסה ייצג אתכם בבית המשפט במידה ואכן ישנה עילה לתביעה, והוא זה שיוכיח כי אכן נגרם נזק בשל התרשלות רפואית.

חשוב לדעת שמוסדות רפואיים בישראל יודעים להגן על עצמם בצורה מעולה באמצעות עורכי הדין הטובים ביותר שיש! לכן דרוש עורך דין מומחה לרשלנות רפואית שיהיה לצידכם ויוכל להוכיח כי אכן נגרם לכם נזק ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

לסיכום, אם הזכויות שלכם נפגעו ולא קיבלתם את היחס הראוי בבית המשפט, בבית החולים, בקליניקה או בכל מקום אחר – חשוב לא לוותר ולתבוע את הזכויות שלכם.

כמו כן, בזמן שאתם מקבלים שירות מעו”ד, יש לשים לב שאתם מקבלים את השירות והטיפול הטובים ביותר.

בהצלחה מעורך דין נזיקין אלי מאור

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x