מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

תביעת רשלנות רפואית – איך תדעו שזה קרה לכם?

FREEPIK

כולנו יודעים שבזמן שאנחנו נמצאים במצבים מתסכלים או קשים מול רופאים, מול צוות רפואי או מול מערכת הרפואה עצמה – אנחנו מיד חושבים שמדובר ברשלנות רפואית…

זה יכול להיות כאשר לא קיבלנו מענה נכון לבעיה ממנה אנחנו סובלים. אנחנו יכולים להתרגז על רופא שרשם תרופה לא מתאימה וגרם לנו להרגיש לא טוב. אנחנו יכולים להרגיש שמערכת הרפואה בישראל “על הפנים” ויש לא מעט רגשות שעולים מול מערכת שיכולה להיות אטומה או לא יעילה.

עם זאת חשוב לדעת, שלא כל מקרה רפואי שמאכזב אותנו או גורם לנו לכעוס, הופך להיות באופן מידי מקרה של רשלנות רפואית. עוד חשוב לדעת שלא בכל מצב אפשר להגיש תביעת רשלנות רפואית וגם לזכות בה, ורק עורך דין רשלנות רפואית שזאת ההתמחות שלו יוכל לתת לנו מענה הולם

המציאות היא, שלמערכות הרפואה בישראל – החל מבתי חולים עד קופות החולים – ישנו מנגנון משומן שעובד כדי להגן על הקופות ועל בתי החולים, בעיקר במצבים של תביעת רשלנות רפואית. הגשת תביעת רשלנות רפואית לא מבטיחה שתזכו בה, ויכולה להותיר אתכם עם זמן מבוזבז והוצאות משפט שתצטרכו לשלם.

אבל המטרה המאמר זה אינה להפחיד אותכם, אלא לסייע לכם לבדוק האם באמת ישנה עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית במידה ואתם רוצים להגישה תביעה כזאת וגם כדי שתוכלו להבין כיצד זה עובד  עורך דין נזיקין אלי מאור יכול לתת לכם מענה בקבלת תשובות מהימנות .

אז מה צריך לדעת על רשלנות רפואית?

בתחילה חשובה ההגדרה: רשלנות רפואית היא מצב שבו צוות רפואי, החל רופא מנתח עד טכנאי רנטגן, לא טיפלו במטופל עם רמת הזהירות הסבירה. במידה וההתרשלות הובילה לנזק פיזי ונפשי: יתכן כי ישנה עילה לתביעה.

כמה דוגמאות לכך אפשר לראות ברשלנות רפואית בלידה או בהריון, כמו התעלמות מטענות יולדת, או טיפול בקשיש שנפל או שמצבו הידרדר עקב טיפול לקוי. זאת יכולה להיות רשלנות בניתוח פלסטי שהובילה לעיוות קשה בגוף, או אפילו רשלנות בטיפול שיניים כמו למשל בהרדמה שגרמה למוות.

כדי לבדוק האם הסיטואציה שלכם נחשבת רשלנות רפואית: מומלץ להתייעץ עם עורך דין טוב שמכיר את כל רזי המקצוע.

כיום מוגשות עשרות אלפי תלונות לבתי המשפט בארץ ובעולם שטוענות כי התקיימה רשלנות רפואית. כדי שהמקרה שלכם יהיה מובן על ידי בית המשפט וכדי שתוכלו להגיש תביעה ולנצח: דרושים אנשי מקצוע כמו עורכי דין רשלנות רפואית.

אז אם אתם חשים שנעשה לכם עוול במתן טיפול בכם או במישהו מבני המשפחה שלכם,  כדאי כבר עכשיו להרים טלפון לעורך דין, להתייעץ עמו לגבי המקרה שלכם ולהבין את השלבים הנדרשים בהגשת התביעה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x