עשרות צעירים השתתפו בישיבת בין הזמנים של “אור רפאל” בפתח תקווה

להגדיל תורה ולהאדירה: כארבעים צעירים השתתפו בישיבת בין הזמנים "אור רפאל" בכולל אור במרכז העיר. במעמד הסיום השתתף רב העיר הגאון הרב מיכה הלוי

לאחר שבועיים של ישיבת בין הזמנים לצעירים “אור רפאל” שבכולל אור במרכז העיר בהם התקיימו במקום לימוד משותף ושיעורים מגוונים עם טובי המרצים, נערך בסוף השבוע מעמד הסיום.

ביום הסיום הגיע הרב הראשי הגאון הרב מיכה הלוי, ונשא שיעור בפני הלומדים הרבים שמילאו את בית הכנסת הפועל המזרחי שברחוב שטמפפר. במהלך השיעור הזכיר הרב את המעלה העצומה של לימוד התורה והגדלות בנערים שהגיעו ללימוד למרות החופשה ומקפידים על קביעת עיתים לתורה.

הרב שיבח את כולל אור ואת העומד בראשו הרב אנגלמן על מפעל חשוב זה, שמוסיף והולך משנה לשנה. בהמשך הערב, כארבעים הנערים ולומדי הכולל ישבו לסעודת סיום ולדברי ברכה מפי ישעיהו תמנו ודברי סיכום של הרב אנגלמן. כל המשתתפים זכו בפרסים בדמותם של ספרים אשר יועילו לנערים הרבים.

הרב אנגלמן אודה ושיבח את האגף לתרבות תורנית ברשותו של חבר מועצת העיר משה פלדמר ובניהולו של שמואל זלצר. ואת המחלקה לזהות יהודית וקליטת יהודי אתיופיה במנהל החינוך בניהולו של ישעיהו תמנו על השותפות המלאה וארוכת השנים שבזכותה זוכים להצלחה גדולה זו.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x