(צולם בצאת השבת, באדיבות בת הכנסת)

תושבים רבים השתתפו בשבת בקשות עם גדול החזנים יחיאל נהרי בבית הכנסת ‘אהל חיים’ בפ”ת

בשבת חזנות ופיוט שנערכה השבת בבית הכנסת 'אוהל חיים' ברחוב בר כוכבא בפ"ת, השתתפו עשרות תושבי העיר בהם גם תושבים שהגיעו מירושלים וערים נוספים לשבות בפ"ת בכדי ליהנות משבת בקשות ופיוט עם גדול החזנים יחיאל נהרי. 

בסעודה שלישית שנערכה באולם בית הכנסת במעמד רב בית הכנסת הרב ליאור ברדע, הרב יהודה שהרבני רב שכונת שיפר, הרב ניסים בוסו, ראש העיר רמי גרינברג, ח”כ הרב משה ארבל, מ”מ ראש העיר אוריאל בוסו, ומקורבו של ראש העיר יונה עמרוסי.

הנעימו בשירת הבקשות ופיוטים החזנים יחיאל נהרי, חזן בית הכנסת משה עדס, הרב בנימין כהן דוד ישראל , ישי ברסנו, יוסף חיים מדינה.

ראש העיר רמי גרינברג פתח בדבר תורה מפרשת השבוע והדגיש וציין כי התורה ניתנה על הר סיני כדי ללמד את האדם שיש לנהוג בענווה, וכך הגישה גם כלפי הציבור לשרת ולהקשיב לכל אחד ולא להרגיש מורם מעם “בית הכנסת אוהל חיים הוא פנינה באזור הזה של מרכז העיר, מקום שמשמר את המסורת. אני פועל רבות בימים אלה כדי לשפר ולשדרג את מרכז העיר שכידוע סבל מהזנחה רבה בשנים האחרונות. אני מבקש מכל התושבים להיות אכפתיים, ולעדכן במה שצריך.”  גרינברג הודה לגבאי בית הכנסת המסור, חיים סבז על הדאגה הרבה שלו לבית הכנסת, למתפללים בכל ימות השבוע.

השבת נערכה בשיתוף האגף לחינוך חרדי ותרבות תורניים בעירייה פ”ת בראשות הרב אליהו גינת, המועצה הדתית פ”ת בראשות פלטיאל אינזטל ובניהולו של עופר אברהם, ובשיתוף האגף לתרבות יהודית.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x