צילום: aharon mizrahi. מתוך אתר פיקיוויקי

תושבי אם המושבות מתלוננים: רעש בלתי נסבל של אופנועים בחסות העירייה

תושבי אם המושבות מתלוננים על רעש בלתי פוסק של אופנועים בשעות המנוחה, לטענתם, העירייה השכירה חניון האצטדיון ללימודי נסיעה על אופנועים. ומה אומרת העירייה?

עיריית פתח תקווה השכירה את חניון האצטדיון הסמוך לשכונת ‘אם המושבות’ בפתח תקווה לחברה המספקת שיעורי נהיגה על אופנועים. לטענת התושבים זה למעלה משנה הם סובלים מרעש בלתי פוסק של אופנועים גם בשעות המנוחה.

צילום: aharon mizrahi. מתוך אתר פיקיוויקי
צילום: aharon mizrahi. מתוך אתר פיקיוויקי

תושב השכונה אשר פנה למייל האדום של פתח תקוואי כתב: “זה כבר נהיה בלתי אפשרי, לפעמים התדירות של רעשי האופנועים היא כל עשר דקות. ילדים קטנים מתעוררים מהרעש הזה וגם מבוגרים.”.

מהחברה לפיתוח פתח תקווה נמסר ל’פתח תקוואי’ בתגובה – כי במסגרת הפעילות העסקית והשוטפת של אצטדיון המושבה , מתקיימים גם שיעורי למידת רכיבה על אופנועים וזאת על פי הסכם מסודר.

השיעורים מתקיימים על פי שעות קבועות וידועות מראש (על פי המותר בתקנות העירוניות ). במידה וישנם רעשים חריגים בשעות הלילה או בסופי שבוע, הרי שמדובר בפעילות פרטית ויש לפנות למשטרה.

כתבה זו פורסמה במסגרת “פניות הציבור” של אתר “פתח תקוואי” – נתקלתם במחדל? פנו אלינו ונטפל בפנייה
לשליחת מידע – לחצו כאן

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

4 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חבורה של סמאלנים!
8 years ago

הבתים רחוקים מהחניון! מה הבעיה שלהם?
ועוד אתר פתח תקוואי נותן להם יד…

קישקוש
8 years ago

קשקוש- אף אחד לא התלונן מלבד מי שכתב כתבה זו

ניר
8 years ago

לכבוד ראש עיריית פ”ת והחברה לפיתוח פ”ת. זוהי תגובתי כתושב שכונת אם המושבות לכתבה שפורסמה בפורטל פתח תקוואי מיום 17/5/16 בנושא ” רעש בילתי נסבל של אופנועים בחסות העירייה”.
תגובת החברה לפיתוח פ”ת היא תגובה שבלונית המסתתרת מאחורי המותר והאסור עפ”י התקנות העירוניות תוך התעלמות מכוונת ועצימת עיניים מתופעה רחבה הרבה יותר המתרחשת בחניון אצטדיון המושבה, של רוכבי אופנועים ונהגי מכוניות אשר נכנסים לחניון (כל אחד מתי שחפצה נפשו, ובשעות לא מקובלות) וזאת בכדי לתרגל את אשר למדו בשעורי הנהיגה המוסדרים כביכול, תוך גרימת מטרד רעש המפריע לתושבי שכונה שלמה ותוך התעלמות של שנים מפניות של תושבים למניעת המיטרד.
מר ברוורמן, הגיע הזמן שאחרי שנים של בקשות ופניות של תושבים מוטרדים והבטחות שלך (עוד מלפני הבחירות) לסוללת עפר פורחת על כביש השירות בדרך אם המושבות (שעשויה להקטין את המטרד) תרים את הכפפה ותפעל לאלתר להסרת המטרד, ולשיפור מראה האזור (שהוא אחד משערי הכניסה לעיר פ”ת) ונראה מוזנח מאוד, וזאת בלשון המעטה.

הזוי
6 years ago

תאריך 6.5 4 לפנת בוקר רעש בלתי פוסק של אונועים בשכונה !!! נראה לכם נורמאלי ?!?! לא בדמיון של אף אחד מזה שעתיים שלמות רעש חזק בלתי פוסק של אופנוע ! תינוקות שמתעוררים ! תושבים עם אורות דלוקים בחלונות חסרי מנוחה לא יודעים מה לעשות עם עצמם ועם הרעש המעצבן הזה באמצע הלילה ! זה הזוי !!!! בשכונה כל כל גדולה של אוכלוסיית משפחות כל כך גדולה , תושבים שהשקיעו את כל הונם בכדי לגור בשכונה טובה , ידידותית , חברתית , וזה מה שמגיע לנו ?!?! שימכרו אותנו בזול ?!?! לא מספיק אצטדיון ?? לא מספיק עמוד חשמל ענקי מול הפרצוף ?! לא מספיק תשתיות חניה לא פורפוצונאליות לשכונה אז גם אופנועים ועוד בית ספר למידה לאופנועים ?? עד מתי ?? ומה עוד מחכה לנו ! תתביישו לכם אותם תושבים מייצגים של העירייה אם ככה אתם מוכרים אותנו !!!!

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

4
0
Would love your thoughts, please comment.x