תושבי רמת ורבר נאבקים נגד הגבהת אנטנה של ‘בזק’ בשכונה

תושבי שכונת רמת ורבר בפתח תקווה החלו במאבק ציבורי נגד הגבהת אנטנה של חברת 'בזק'. אוריאל בוסו יו"ר וועדת משנה לתכנון ובניה " אני מתכוון להילחם בתופעה"

מאבק על איכות הסביבה בשכונת רמת ורבר בפתח תקווה: בשכונה מותקנת מזה שנים אנטנה של חברת בזק, אלא שכעת מתברר כי חברת ‘בזק’ מתכוונת להגביה את האנטנה בעוד עשרה מטרים ולהוסיף לה משדרים, דבר אשר לדברי התושבים יגביר את הקרינה בשכונה כולל בתי הספר וגני הילדים.

אמש, התכנסו תושבי השכונה למחאה נגד הגדלת האנטנה, עשרות תושבי השכונה הגיעו ונשאו שלטים נגד שדרוג האנטנה על ידי חברת ‘בזק’. אהרון טויג יו”ר וועד שכונת רמת ורבר אמר “אל תתעסקו עם תושבי רמת ורבר. לא נוותר”. הרב אליהו גינת יו”ר מקפת שמשרדיה בשכונת רמת ורבר אמר בכנס המחאה “ספק פיקוח נפש דוחה שבת. בוודאי שמדובר פה בספק רציני. אם נהיה מאוחדים ננצח בע״ה”

יש לציין כי הגדלת האנטנה צפויה להכניס לחברת בזק רווח של לפחות חצי מליון ₪ בשנה.

ממלא מקום ראש העיר פתח תקווה ויו”ר וועדת המשנה לתכנון ובניה הרב אוריאל בוסו שהשתתף במחאה אומר בשיחה עם ‘פתח תקוואי’: ” חייבים להקשיב לתושבים ולרגשותיהם. אינני מבין את הרצון של חברת בזק להתעשר על גבי אזרחים, כיור הוועדה אני מתכוון להילחם בתופעה” בוסו הוסיף ” אנחנו נתנגד לאנטנות. הוועדה בראשותי תמליץ להעביר לאזורי תעשיה”. בעצרת המחאה שנערכה אתמול בשכונת רמת ורבר השתתפו גם יו”ר מקפת הרב אליהו גינת, חבר מועצת העיר רמי גרינברג ועוד.

מחברת ‘בזק’ נמסר בתגובה ל’פתח תקוואי’: “החברה פועלת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי הגורמים המקצועיים האמונים על כך, ועל פי היתרים שהתקבלו מוועדת התכנון, ומהמשרד להגנת הסביבה. יש להדגיש כי אין מדובר באנטנה חדשה, אלא הגבהת התורן הקיים, המספק שירותי תקשורת לתושבי העיר.”

רמת ורבר פתח תקווה - מאבק איכות סביבה - אנטנה (2) רמת ורבר פתח תקווה - מאבק איכות סביבה - אנטנה (5)

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x