צילום מסך מתוך רשת 13

תושב פ”ת עו”ד אלון וולקוביצקי נכנס לבית האח הגדול

אמש (מוצ"ש) נכנס לבית האח הגדול אלון וולקוביצקי, עו"ד פלילי מוכר מאוד בקרב תושבי פתח תקווה ומהתומכים הבולטים של ראש העיר רמי גרינברג
תושבי פתח תקווה רבים הופתעו אמש כאשר אלון וולקוביצקי, בן ה 47 נכנס לבית האחר הגדול. וולקוביצקי הוא עורך דין פלילי. רווק כבר עשרים שנה וצמוד לכלבתו צינה. אלון פעיל פוליטית, פטריוט שמעולם לא ביקר בחו”ל כי אין יפה כמו ארץ ישראל.

הוא מנהל קבוצת וואטספ פעילה מאוד בשם “האמת בפרצוף פ״ת – המקורית” בה הוא מכנה את עצמו “המבזקן” וחושף דברים מעניינים על מאחרי הקלעים של הפוליטיקה המקומית בעיר, בעיקר כאלה אותם הוא מכנה כ”נחשים” שפועלים נגד ראש העיר המכהן רמי גרינברג.

עם כניסתו לבית האח הגדול כתב ראש העיר רמי גרינברג “מפרגנים ותומכים באלון שלנו”

בסרטון המציג אותו בטרם כניסתו לבית האח הגדול מספר וולקוביצקי על עצמו “עורך דין פלילי, סניגור. מאוד אוהב את החיים הטובים. אוהב את החיים הטובים אבל מאוד רוצה להתמסד. מאחרי כל רווק בן 47 שמסתובב עם הכלבה שלו ואחר כך הולך לישון איתה חבוק, מסתתר מישהו שבעבר נשבר הלב שלו. וגם לי זה קרה 20 שנה אני לבד, הזוגיות האחרונה שהייתה לי הסתיימה באוקטובר של שנת 2000, אני רוצה מאוד לתקן את זה.”

“יש דיירת בתוך בית האח הגדול שגם יכולה לעניין אותי. מדובר בחגית, אני מתחבר לאישיות שלה” וולקוביצקי סיפר עוד “אני נצר למשפחה הלוחמת, סבא שלי ואחיו ישבו בכלא בתקופת הסזון, שזו הייתה התקופה השחורה שבה יהודים הסגירו יהודים. אם אתה תחטט לי עמוק עמוק בגוף, בלב, בדנ”א אתה תראה פרודות של הליכוד, של מנחם בגין. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.”

מערכת פתח תקוואי מאחלת לאלון וולקוביצקי בהצלחה במשימתו בבית האח הגדול!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x