מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

תחזוקת המשרד – כל מה שצריך לדעת

תמונה: PIXABAY

בעת שאנו שוכרים משרד, הרי ששירותי התחזוקה לרוב מנוהלים ומטופלים על-ידי בעל או בעלת הבניין. אולם לצד זאת, ישנם בכל זאת מספר אלמנטים נוספים אליהם מוטב להתכונן, ובעיקר כאשר מדובר במשרד אשר מיועד לאכלוסם של מספר עובדים. בעלי ובעלות עסקים רבים השוכרים משרד, לוקחים בחשבון את ההוצאות הנדרשות עבור השכירות, עבור החשבונות השונים, ארנונה ושירותי תחזוקה; אולם לעתים שוכחים להוסיף עוד מיני הוצאות שונות נוספות שמשתרבבות להן אל תוך סך ההוצאה החודשית. להלן נמנה הוצאות שוטפות נוספות אותן יש לקחת בחשבון.

חומרי ניקוי וציוד מטבח

תחזוקת המשרד היא בהחלט מבין האלמנטים הבסיסיים ביותר. מדובר לא רק בעניין תברואתי או בריאותי, כי אם ביכולת שלנו להנעים את זמננו במשרד ולטפח סביבה נעימה ופורייה. לצד קנייתם של חומרי ניקוי לבית ולמשרד בחנויות המצויות בכל מרכז קניות, הרי שמומלץ בחום לחפש אחר ספקי חומרי ניקוי מהם ניתן יהיה לבצע רכישה סיטונאית ובמחירים משתלמים יותר. ספקים שכאלו לרוב מביאים עמם עוד מגוון רחב של אפשרויות וציוד, לרבות כלים חד פעמיים, כוסות, צלחות, סכו”ם וכן ציוד סניטרי לשירותים.

ציוד הדפסה

על אף שהמגמה לסביבה ירוקה הולכת ותופסת תאוצה, הרי שאנו עודנו יכולים למצוא את עצמנו זקוקים לא פעם להדפסות של חומרים שונים, לשם תיעוד חשבונאי וכן למגוון רחב של צרכים אחרים כגון חוזה מתועד וחתום. ציוד הדפסה אף הוא אלמנט חשוב שיש לשים עליו את הדגש באשר להוצאה החודשית. מומלץ לבחון היטב את היקפי ההדפסה והשימוש בנייר, כמו גם השימוש במדפסת עצמה אשר צורכת דיו. לעתים מדובר בהוצאות תקופתיות קלות, אך אם מדובר בקצב הדפסה תדיר למדי, הרי שההוצאות יכולות בהחלט להיות מורגשות ברמה החודשית.

שירותי ניקוי חיצוניים

שירותי ניקוי חיצוניים אף הם אלמנט חשוב שיש לקחת אותו בחשבון בעת ההשקעה במשרד עצמאי לכל דבר ועניין. שירותי הניקוי יכולים לכלול את המשרד ואת השירותים, או רק את המשרד (תלוי במה שהוסכם אל מול חברת התחזוקה של הבניין). לרוב יהיה מדובר בשכירת השירותים על בסיס שבועי בלבד, אולם בהתאם לצורך העולה במשרד, הרי שייתכנו גם שירותי ניקוי תכופים הרבה יותר. בנושא זה, חשוב לבצע סקר שוק מקיף, וכן להישען על המלצות מפה לאוזן, שכן טיב השירות  החלט יכול להשתנות בין חברה לחברה.

אבזור המשרד

אלמנט אחרון שלרוב מתאפיין בהוצאה חד פעמית הוא אבזורו של המשרד כהלכה. לרוב אבזור המשרד מתייחס למגוון רחב של אלמנטים עיצוביים שונים אשר נועדו להנעים את סביבת המשרד ולספק אווירה נכונה ומדויקת לעובדים. יש להתחשב בהוצאה זו אם היא הופכת לחודשית, כגון מכשיר לממתקים או אלמנטים שונים המצריכים תחלופה. בכל שאלה והתייעצות בנושא ציוד למטבח המוסדי ומוצרי טואלטיקה, התייעצו עם סטאר פרופשיונל – חברה מקצועית לאספקת חומרי ניקוי וחיטוי, ציוד טואלטיקה וכן מוצרים משלימים לחד פעמי.

החברה מספקת משלוחים לכל רחבי הארץ במהירות וביעילות, ובמחירים הוגנים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x