צילום: דוד צוברי

תיעוד: מאות השתתפו בעצרת למען השבת מול ‘קשת טעמים’ בסגולה

ביום שישי נערכה עצרת 'זעקת השבת' מול חנות 'קשת טעמים' בסגולה לממכר נבלות, טרפות שקצים ורמשים ופתוחה גם ביום שבת קודש. מאות השתתפו בתפילת מנחה, ולאחר מכן התפזרו לביתם. לפני ההתכנסות פרסם ראש העיר הודעה בה קרה לכל הצדדים להימנע מהפגנות לא בעד ולא נגד. צפו בתיעוד

ביום שישי בשעה 18:00 הגיעו מאות תושבים להשתתף בתפילה המונית מול החנות החדשה ‘קשת טעמים’ בסגולה, המוכרת אוכל שאינו כשר ופתוחה ביום השבת.

בתפילה נשא דברים הרב הראשי לפתח תקווה, הרב מיכה הלוי שדיבר על מעלת שמירת השבת, רב השכונה הרב ששון כהן, רבנים נוספים בעיר, מ”מ וסגן ראש העיר הרב אוריאל בוסו וחברי מועצת העיר צאלח, ברוכי ופרידמן. לאחר התפילה התאספו כולם למעגל של שירה ואחדות – ולאחר מכן התפזרו בשקט איש איש לביתו.

צפו בדברי הרב הראשי – הרב מיכה הלוי

מספר שעות לפני העצרת פרסם ראש העיר, רמי גרינברג את ההודעה הבאה: ” אני שומע בשעות האחרונות כי כל מיני בעלי אינטרסים ופוליטיקאים שפתח תקווה לא מעניינית אותם בכלל, פתאום מלבים שנאה בעיר בכדי לקושש קולות לבחירות הארציות.
אבהיר: לא פוליטיקאים ארציים, לא עסקנים מקומיים, לא כאלה ולא אחרים קובעים מה יקרה בעיר ואין להם כלל השפעה או החלטה.”

“ראש העיר הוא זה שקובע בכפוף לנהלים והכללים המוגדרים בחוק. ומכאן החלטתי לשמור על הסטאטוס קוו ומה שבמשך שנים היה מקובל שבאזורי העסקים והתעשייה היו חניות פתוחות ביום המנוחה אז כך זה גם ישאר. לא מחאות, לא עצרות, לא דמגוגיה ולא טרמפיסטים ישנו זאת.”

“מי שמכיר אותי יודע שאני החלטתי, נחוש ואיתן כל עוד מדובר בטובת העיר והתושבים וטובת העיר והתושבים שכל אחד יכבד את השני מבלי לכפות ומבלי להתסיס ומבלי להכפיש או להשמיץ. ומכאן אני קורא לתושבים לא להגיע להפגין היום. לא בעד ולא נגד זה לא יעזור- בדיוק הפוך. “שבט אחים ואחיות””

התמונות והוידאו בכתבה באדיבות דוד צוברי 054-611-4187

השבת: הפגנה נגד חילול שבת בפ"ת. גרינברג: "אמשיך לפעול למען אחדות העיר"

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x