תיעוד: מחאת יוצאי אתיופיה בפ”ת על הריגתו של הצעיר סלמון טקה

במקביל להפגנות ברחבי הארץ הלילה (ב') נערכו הפגנות של יוצאי העדה האתיופית בצומת סירקין וסגולה. ראש העיר רמי גרינברג ירד אל השטח להרגיע את הרוחות ולסייע לכוחות הכיבוי "דיברתי עם המפגינים ושמעתי את כאבם". צפו בתיעוד

מחאת יוצאי אתיופיה בעקבות הריגתו של סלמון טקה הגיעה גם לפתח תקווה, הלילה עד השעות המאוחרות נערכו הפגנות בצומת סירקין וסגולה בעיר. המפגינים הבעירו צמיגים, כוחות כיבוי הוזעקו למקום והשתלטו על האש.

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג ירד אל השטח יחד עם עוזרו שי שטארק בכדי להרגיע את הרוחות ולסייע לצוותי הכיבוי. בהודעה שפרסם גרינברג כתב “הערב מחו בני הקהילה האתיופית בצומת סירקין וזאת בנוסף למוקדים נוספים ברחבי הארץ בעקבות האירוע הקשה שארע בקרית חיים. יצאתי מיד למקום כדי להרגיע את הרוחות לאחר שהצומת נחסמה. דיברתי עם המפגינים ושמעתי את כאבם. הצומת נפתחה ודאגנו לפנות את המכשולים בכדי לאפשר מעבר בטוח של הנוסעים בכביש”.

גרינברג הוסיף “בפתח תקווה אנחנו משקיעים הרבה משאבים בכדי לקדם את הסובלנות, השוויוניות בין כל הקהילות בעיר ואל מול גורמי אכיפת החוק. אמשיך לנהל שייח עם הקהילה ועם מפקד משטרת פ”ת סנ”צ ברק מרדכי בכדי להביא לשפה משותפת שתתרום לאיחוי הקרעים, תחזק את האמון של כולם בעבודה החשובה של המשטרה ואז נמענע מקרים מצערים כאלה.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x