תיעוד מיוחד: ההבטחות של ראש העיר פ”ת רמי גרינברג לתושבים בכנס הניצחון

אמש (מוצ"ש) ערך ראש העיר פ"ת הנבחר רמי גרינברג כנס תודה וניצחון לתושבי העיר. בכנס השתתפו אלפי תושבי העיר, בכירים מהעירייה ומהממשלה. גרינברג הבטיח "תוך שנה בחירות לוועדי שכונות בכל השכונות בעיר – התושבים יקבעו מה יהיה". לגזור ולשמור צפו בנאום ההבטחות המלא של ראש העיר לתושבים

(צילום: מירו ביטון)

כחמישה ימים לאחר שנבחר בסיבוב הראשון לראשות העיר פתח תקווה, רמי גרינברג לא שוכח לומר תודה. בכנס מיוחד שערך אמש אליו הוזמנו כל תושבי העיר הודה גרינברג לתושבי העיר.”אני קודם כל כך מאושר בשבילכם. בכל המסע הגדול הזה, תמיד אמרתי שכל מה שאנחנו עושים ומתאמצים זה רק בשבילכם. אני מודה לכל תושבי העיר מכלל המגזרים, מכלל העדות, מכלל השכונות בעיר – ראיתי פה את כולכם. תודה על האמון המלא שנוכל להצעיד את העיר בכל מקום ובכל שכונה בעיר”

עוד אמר גרינברג “אנחנו כבר התחלנו לעבוד בשבילכם, היינו צריכים להיכנס ב 20 בנובמבר, לא יכלתי לחכות כי חשוב לי לעבוד בשבילכם שלא תהיה דקה של וואקום לציבור. בארבעה הימים האחרונים הייתי בסיורים בשטח בשכונות ברחבי העיר, בבתי כנסיות בשבת. אנחנו נמצאים בשטח הכי מדהים אותי שרואים אותי ואומרים מה ראש העיר נמצא פה? התשובה היא כן, אנחנו כאן לשרת אתכם וכך צריך לנהוג אתם הלקוחות שלנו”

צילום: מירו ביטון
צילום: מירו ביטון

תקציב בלי בזבוזים על מינויים פוליטיים

בנוגע לתקציב הבטיח גרינברג כי התקציב הקרוב יהיה למען התושבים “בתקציב הקרוב של 2019 נשנה את סדרי העדיפויות ומרבית הכסף יוקדש לטובת השירותים החיוניים לתושבים ולא לבזבוזים על מינויים פוליטיים בתוך המערכת. יותר לחינוך, יותר לניקיון, יותר לתשתיות, יותר לספורט, יותר לנוער, יותר לגימלאים. נגמר העידן שבו התושבים משרתים את העירייה, מתחיל עידן שבו העירייה מהיום משרתת אתכם.”

התחייבות על הקמת וועדי שכונות בכל השכונות בעיר

ראש העיר פ”ת, הבטיח להקים וועדי שכונות כדי שלתושבים תהיה השפעה “העבודה תהיה מולכם התושבים. תוך שנה נקבע מועד לבחירות לוועדי שכונות בכל השכונות, התושבים יהיו אלו שישפיעו על עתיד החיים שלהם. על עתיד בתי הספר, המתנסים – אני תוך שנה מתחייב לעשות בחירות לכלל השכונות כדי להחזיר את המערכת לציבור התושבים.”

צילום: מירו ביטון

צפו בנאום הניצחון של גרינברג וההבטחות שלו לתושבי העיר פתח תקווה


צילום וידאו: איתמר בוקובזה

בכנס הניצחון השתתפו אלפי תושבי העיר פתח תקווה, הרב הראשי של העיר הגאון הרב מיכה הלוי, נציגים מהמפלגות שתמכו בראש העיר המכהן וגם כאלה שלא, שר התחבורה ישראל כץ, שר האנרגיה יובל שטייניץ, חבר הכנסת דוד ביטן ובכירים נוספים מצמרת הנהגת המדינה.

שר התחבורה ישראל כץ, אמר בנאומו “פ״ת יוצאת לדרך חדשה, ואנחנו נהיה שם כדי לשלב ידיים ולסייע לרמי להוביל את העיר לפסגות חדשות. בהצלחה”.

צילום: מירו ביטון
צילום: מירו ביטון
צילום: מירו ביטון
צילום: מירו ביטון
צילום: מירו ביטון
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x