תיעוד מיוחד: תערוכת הסוכות של ת”ת “נטיעים” בפתח תקווה

כמידי שנה בתלמוד תורה נטיעים פ"ת  לומדים  בכיתה ג'  מסכת סוכה העוסקת בדיני הסוכה ומובאים בה עשרות רבות של סוגי סוכה הנידונות להלכה בכשרותם לקיום מצווה חשובה זו. השבוע נערכה תערוכה של סוכות שונות שעוצבו על ידי התלמידים


לאחר ההכנה של כ 40 סוגי סוכות נערכה השבוע תערוכה מרהיבה עם שלל אבזרים נוספים זעירים אשר מוסיפים מראה מלבב וחביב לעולמו של הילד. את המסכת למדו התלמידים עם המחנך הרב דן צדוק.

הלימוד הייחודי הזה המשלב גם יצירה מגיעה מהתפיסה כי אינו דומה לימוד הנלמד במשנה באופן מופשט ללימוד הנלמד בהמחשה שחודר למוחו של  התלמיד בהבנה ברורה על האופן המדויק המדובר במשנה ומעל הכל החוויה הלימודית והחיבור העצום שהתלמיד נקשר למשנה.

בשנים האחרונות בעידודו של הרב שלמה ביטון מנהל ת”ת נטיעים ניתן דגש בלימוד המשנה שכל תלמיד בוחר לו מקרה ואופן מהמשנה והוא יוצר יצירה סביב המקרה והאופן המדובר במשנה עם חשיבה מרובה לפרטי פרטים, כך  על הדרך אנו זוכים גם לגרום לחיבור חיובי חינוכי ורגשי גם בין ההורים לתלמידים המסייעים להם בהכנסת היצירה.

תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים <a href=פתח תקווה" width="1040" height="585" /> תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים פתח תקווה תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים פתח תקווה תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים פתח תקווה תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים פתח תקווה תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים פתח תקווה תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים פתח תקווה תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים פתח תקווה תערוכת סוכות - ת"ת נטיעים פתח תקווה

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x