תיעוד: קונצרט סיכום של חוג החזנות “מלאכים – פיוט”

השבוע נערך קונצרט הסיום של חוג החזנות "מלאכים - פיוט" של שכונת עמישב והדר גנים בפתח תקווה בניצוחו של המאסטרו רפי ביטון

לאחר תשעה חודשים של לימודים מידי שבוע בחוג החזנות “מלאכים – פיוט” בשכונת הדר גנים עמישב בהנחייתו של המנצח רפי ביטון. השבוע נערך קונצרט סיום  בהשתתפות הורי התלמידים ואישי ציבור בהם .

החוג אשר נפתח ביוזמה משותפת של אגף שכונות והאגף לתרבות תורנית בעיריית פתח תקווה התקיים במתנ”ס עמישב בחודשים האחרונים ובו למדו הילדים קטעי תפילה ושירים בנוסח ספרדי ירושלמי.

יו”ר מקפת וראש האגף לתרבות תורנית הרב אליהו גינת דיבר על מעלת השיר והשבח לבורא עולם שאף בבית המקדש היו צריכים הלווים לעמוד ולשיר.

ירון טיירי סגן מנהל המנהל הכללי בעיריית פתח תקווה סיפר ל’פתח תקוואי: “אנחנו עושים זאת כבר בפעם השנייה שזה אומר חוג שמתקיים במשך תשעה חודשים ונמצאים שם כחמישה עשר תלמידים. יש ביקוש מאוד גדול של צעירים שרוצים להתקדם בנושא של חזנות ופיוט. כל זה בעידודו של מ”מ ראש העיר אוריאל בוסו וראש אגף השכונות שמעודד לקדם את הנושא של חזנות ופיוט לצעירים.” טיירי מוסיף כי “לאור ההצלחה הגדולה נתבקשנו כבר לפתוח מחזור נוסף ונעשה את זה בקרוב בעזרת ה'”.

את הערב כיבדו בנוכחותם ראש העיר, איציק ברוורמן, חבר מועצת העיר משה פלדמר, שמואל זלצר מנהל האגף לתרבות תורנית, יו”ר היכל התרבות אבי בלושטיין ויונה אמרוסי מנהל אגף השכונות. את הערב הנחה הרב אברהם סבג.

מלאכים פיוט - חזנות פתח תקווה - עמישב הדר גנים (2)

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x