מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

תכנון מטבח נמצא בפרטים הקטנים

זה לא סוד שהמטבח נחשב לרוב הלב של הבית. זהו המקום שבו אנו מתאספים לבשל, לאכול, לשתף וליצור זיכרונות. עם זאת, מטבח פונקציונלי ואסתטי לא קורה במקרה אלא רק בתכנון מראש, ותכנון מדויק ומדוקדק יש לציין. נדרש תכנון קפדני ועין טובה לפרטים כדי ליצור חלל פרקטי, מעוצב, יפהפה שגם נעים לשהות בו ולתפקד בו. בעוד שאלמנטים בתמונה גדולה כמו עיצוב כללי, ארונות ומכשירי חשמל הם חשובים, הפרטים הקטנים יותר הם מה שיכולים באמת להעלות את המטבח לרמה הגבוהה שלו.

קטלוג מטבחים – שימו לב לפרטים הקטנים

כשזה מגיע לתכנון המטבח, אולי תחשבו בתחילה על ההיבטים הגדולים והבולטים כמו סגנון הארונות, חומרי השיש ובחירת המתקנים והמכשור החשמלי. עם זאת, הפרטים הקטנים יכולים להשפיע באופן משמעותי על המראה הכללי והפונקציונליות של החלל. פרטים אלה עשויים לכלול בחירת הידיות, גופי התאורה, חומרי כיסוי וארגון הפנים של הארונות והמגירות שלכם, ועוד.

אחד הפרטים הפשוטים אך המשפיעים ביותר במטבח הן הידיות. ידיות יכולות להוסיף נופך של סגנון או לשמש בתור הגימור המושלם לעיצוב שלכם. ידיות הן כמו תכשיטי המטבח. כל קטלוג מטבחים מפאר אותן ובצדק. הן קטנות, אך משמעותיות מאד ומשלבות עיצובים מודרניים, כפריים, מסורתיים או קלאסיים.

תאורה היא עוד פרט קטן שיכול לעשות הבדל גדול. תאורה עדינה או תאורה המתמקדת במקום אחד ספציפי יכולה ליצור אווירה חמה ומזמינה תוך הבטחת פונקציונליות. אורות תלויים, תאורה מתחת לארון, ואפילו אורות בתוך הארון לא רק משרתים מטרה מעשית אלא גם מוסיפים אלמנט ויזואלי שיכול לשפר את העיצוב הכללי.

יש לכם מהיכן לקבל השראה

כיום ישנם לא מעט אופציות לקבל השראות לעיצוב ולחדשנות במטבח. בין אם באמצעות קטלוג מטבחים ובין אם בהתייעצות עם אנשי מקצוע.

גם אם ראיתם מטבח שמצא חן בעיניכם, כל מה שעליכם לעשות באמת הוא פשוט לפנות אל אנשי המקצוע הטובים בתחום, ולדאוג לכך שאלו יוכלו לעצב לכם מטבח בהשראת הדוגמא.

תכנון מטבח גם בחלקים הפנימיים שלו זה חשוב

החלק הפנימי של הארונות והמגירות שלכם אולי לא נראה מיד לכל עין, אבל ארגון מתחשב יכול לשפר משמעותית את תפקוד המטבח. תוספות ומחיצות מותאמות אישית לכלים, סירים ומחבתות, ואפילו מכשירי חשמל קטנים יכולות להפוך את הבישול והניקיון ליעילים הרבה יותר.

באופן דומה, מזווה נשלף, מדפים נוחים ונגישים ופחי מחזור וקומפוסט משולבים יכולים להפוך את המטבח שלכם לעבודה חכמה יותר, לא קשה ונעימה יותר.

כשמתכננים מטבח, קל להיתפס לתמונה הרחבה ולהתעלם מהפרטים הקטנים יותר. אבל הפרטים הקטנים האלה יכולים להפוך את המטבח לייחודי, לשפר את הפונקציונליות ולהפוך עיצוב טוב לעיצוב נהדר נגיש ונוח. אז בין אם אתם מתחילים בשיפוץ מטבח מלא או פשוט מחפשים לרענן את המטבח הקיים תמיד חשוב לזכור שהפרטים הקטנים הם אלו שקובעים באמת.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x