צילום: אביב גוטליב

תכנית TEALS הגיעה לעיר פתח תקווה

Technology Education and Learning Support (TEALS) תכנית התנדבותית עולמית של חברת מיקרוסופט פועלת בארץ בשיתוף בנק הפועלים ובהובלת עמותת תפוח. התכנית החלה לפעול השנה בישראל בשבע רשויות מקומיות עם כ- 450 תלמידים בהן גם העיר פתח תקווה, בה מלווה את התכנית צוות החדשנות העירוני בעזרת מנגנון ״חיבורים״.

במהלך עשר השנים האחרונות 85,000 תלמידות ותלמידים זכו להזדמנות ללמוד מחשבים במסגרת תכנית Teals העולמית, כאשר מתנדבים מהתעשייה הטכנולוגית תומכים ומתגברים את לימודי מדעי המחשב בבתי ספר תיכוניים.

התכנית החלה לפעול בתיכון בן גוריון בעיר, בו פועלת מגמת מדעי המחשב בכיתות י’-יא’ עם קבוצה של 76 תלמידות ותלמידים אשר מקבלים ליווי מקיף של מתנדבים מתעשיית ההייטק באופן מקוון ובמפגשים פרונטליים בבתי הספר ונהנים מתמיכה בלימודים התיאורטיים וליווי של הפרויקטים המקצועיים.

התלמידים מקבלים הצצה לעולם המחשוב והתכנות, נחשפים לפרקטיקות היישומיות בשטח ובכך גם מעלים את המוטיבציה לתעסוקה בתחום ההייטק בעתיד לבוא.

בפתיחת התכנית הוזמנו התלמידים מכל שבע הרשויות בהן היא פועלת לאירוע פתיחה מרשים במרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, בו שמעו על עולמות הסייבר, כמו גם על התנהלות פיננסית נבונה.

בחודש פברואר יתארחו התלמידים בקמפוס של חברת Microsoft בהרצליה להאקתון וסיור במשרדי החברה.

רמי גרינברג, ראש עיריית פ”ת: “מערכת החינוך בעיר פתח תקווה מקדמת למידה חדשנית וחקר בכל מוסדות החינוך בעיר ואנו שמחים על שיתוף הפעולה החשוב עם עמותת תפוח ומיקרוסופט – מחברות ההיי-טק המובילות בארץ, המאפשרת לתלמידים ולתלמידות לרכוש כישורים טכנולוגיים ודיגיטליים. יישר כוח למנגנון חיבורים של המשרד לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות ברשות, אשר יוצר את אותם חיבורים רלוונטיים בין מוסדות חינוך בעיר לבין חברות הייטק, עמותות וגופים רלוונטיים ומקדם למידה, התנסות וחקר”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x