מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

תכשיטי יהלומים וטבעות מיוחדות

צילום: pixabay

גברים ונשים בטווח רחב של גילאים אוהבים יהלומים ויודעים להעריך את השיבוץ שלהם על גבי סוגים שונים של תכשיטים. כיום יש למשל תכשיטי יהלומים שיכולים להתאים ליום יום ולשגרה, תכשיטים אקסקלוסיביים לאירועים מיוחדים ותכשיטים שיש להם משמעות סמלית – כמו למשל טבעות אירוסין. בכל אחד מהמקרים האלה, השאלה המעניינת היא כיצד בוחרים טבעות יהלומים ומה עושים על מנת לשלב אותם עם סוגים אחרים של תכשיטים.

תכשיטי יהלומים וטבעות מיוחדות כדאי קודם כל לרכוש מחנות אמינה. בתחום של יהלומים אין מקום לפשרות, כי האמינות של החנות קובעת האם התכשיט יהיה מקורי ומה הערך האמיתי שלו. אם רוצים לחסוך זמן והוצאות, אפשר לפנות אל חנות תכשיטים ברמת גן ולנצל את הקרבה שלה אל הבורסה ליהלומים כדי למצוא את התכשיטים הטובים והיפים ביותר בארץ.

מלבד בחירה נכונה של חנות תכשיטים ברמת גן, כדאי להשוות בין סוגים שונים של טבעות, צמידים ושרשראות גם לפי הטעם האישי. על טעם וריח קשה להתווכח וההיצע הגדול של תכשיטי יהלומים אמור לעזור לכל אחד ואחת למצוא את מה שמתאים להם. גם אם יש התלבטויות אחרי שמתמקדים ב-2-3 תכשיטי יהלומים רלוונטיים, תמיד אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל מידע נוסף.

מה קובע את הערך של תכשיטי יהלומים וטבעות מיוחדות?

טבעות אירוסין וגם סוגים אחרים של טבעות יהלומים מתומחרים לפי השווי של האבן. נוסחה דומה משמשת להערכת שווי של צמידי יהלומים או שרשראות יהלומים, מה גם שהיא מקובלת בכל רחבי העולם. אם רוצים לדעת מה קובע את הערך הספציפי של תכשיטי יהלומים וטבעות מיוחדות שיש בחנות, אפשר לבקש לראות את התעודה הגמולוגית. בעזרת התעודה אפשר לדעת מה הדירוג של היהלום, איזה תכונות יש לו וכמה הוא אמור להיות שווה.

בסופו של דבר, מה שהכי כיף ברכישת תכשיטי יהלומים זו התחושה היוקרתית שנלווית להשוואה בין טבעות אירוסין, צמידים ושרשראות. אם קונים את התכשיטים מחנות מקצועית ואמינה, אין סיבה לחשוש לגבי איכות היהלום והדירוג שלו בהשוואה לאבני חן אחרות.

נכתב באדיבות: קורט יהלומים – kurtdiamonds.co.il

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x