צילום: אולפנת ישורון פ"ת

תלמידות אולפנת אמית ישורון פ”ת בפורום החינוך של ה-OECD

נציגות תלמידות אולפנת אמית ישורון, יחד עם תלמידים נוספים מרשת אמית, נחשפו לטיוטת הדו"חות השנתיים שנכתבים במסדרונות ה OECD בימים אלו ועוסקים במורה החדש וקיבלו הזדמנות ייחודית להשפיע על התכנים שלהם. התלמידות אף זכו לשעה אישית עם פרופ' אנדריאס שלייכר המכונה שר החינוך של העולם.

במסגרת המפגש הרביעי של הפורום הבינלאומי Education2030 שהתקיים השנה בבנייני האומה בירושלים באירוח אגף מחקר ופיתוח במשרד החינוך, ייצגו את מדינת ישראל תלמידות אולפנת אמית ישורון פתח תקווה, שהשתתפו בדיונים לצד נציגים מכל העולם – חוקרים, שרים ונציגי משרדי החינוך מארה”ב, יפן, אסטוניה, קנדה, פריז, קולומביה, אירלנד ומדינות רבות אחרות.

התלמידות הילה חתוכה ומיה וייזר שיתפו: “הכנס היה מאוד מעניין. נפגשנו עם אנשים שמעצבים את מערכת החינוך בארץ ובעולם ועם תלמידים מבתי ספר אחרים. שמחנו במיוחד על הביקור בבתי הספר יובלים וענבר. במהלך הביקור השתתפנו בדיונים ושמחנו מאוד על המקום שנתנו לדעות ולמחשבות שלנו”.

ד”ר הילית פינקלשטיין, ראש תחום מחקר ופיתוח ברשת אמית ציינה כי “התלמידים היו חבורה מדהימה שייצגה את כלל האשכולות ברשת אמית, הפכה למלוכדת בין רגע, תרמה רבות לדיונים והרשימה מאוד את כל באי הפורום מישראל ומהתפוצות”.

ראש העיר רמי גרינברג אמר: “יישר כוח לתלמידות האולפנה שהשתתפו בדיונים המכובדים והחשובים. אין ספק כי כל הצדדים נתרמו. בנוסף, ההשתתפות של יחידות העירייה וצוותי מינהל החינוך בביאנלה מוכיחה כי החינוך בפתח תקוה הוא מהטובים והחדשניים שיש. היוזמות המקוריות, הנכונות של הצוותים, החשיבה מחוץ לקופסא, שיתופי הפעולה וההבנה כי יש להכשיר את הילדים והנוער לעולמות העתיד הם שמובילים אותנו בחשיבה ובעשייה”.

במהלך שלושת ימי הכנס הוצגו מספר פרויקטים עירוניים מובילים, בין היתר:

  • הבית לחדשנות שיוקם במגדלי בסר ומביא עימו בשורה חדשה של יזמות, חדשנות ופיתוח ושילוב ייחודי בין עולמות החינוך, התעשייה, החדשנות והטכנולוגיה התבקש להציג את התפיסה של הבית בפני באי הכנס.
  • קמפוס צמרות של האגף לחינוך על יסודי בעיריית פ”ת, התוכנית הינה יוזמה חינוכית פורצת דרך, המבוססת על תפיסת האקו-סיסטם העירוני, בדגש על למידה אקדמית, רב תחומית, המאגדת שיתופי פעולה עם חברות הייטק, מרכזי רפואה ומוסדות האקדמיה בעיר וסביב לה. בהובלת האגף לחינוך על יסודי ובשיתוף גורמי המקצוע מאגף המחוננים והמצטיינים ואגף מו”פ במשרד החינוך ומבוססת על מודל המגדלור.
  • אלפא סקול של האגף לחינוך יסודי בעיריית פ”ת, רשת למידה עירונית היברידית, שיתופית בין כיתות ובתי ספר ,המקדמת שוויון הזדמנויות לכל תלמידי העיר, ומבוססת על תכני העשרה ותגבור. ההוראה נעשית ע”י מורים “טאלנטים” מומחים בתחומם שמלמדים עם צוותי בתי הספר הוראה המשלבות דיגיטאליות ופרונטאליות.
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x