צילום: עזרא פראג'

תלמידות מביה”ס עמל ב’ בפ”ת זכו בתחרות AI בינלאומית לצעירים של אינטל

קבוצת תלמידים ותלמידות מביה"ס עמל ב' בפתח תקווה זכתה בתחרות AI בינלאומית לצעירים שנערכה על ידי אינטל העולמית, בקטגוריית AI Impact Creators עם פיתוח מיזם בינה מלאכותית הנותן מענה לסוגיית הבריונות ברשת KIFF - keep it family friendly. אינטל קיבלה יותר מ-1,000 הגשות מ-25 מדינות שונות, והמורים והתלמידים שהשתתפו בה עברו תהליך קפדני כך שזהו הישג מדהים עבור הקבוצה הישראלית.

בקבוצה הזוכה לקחו חלק התלמידים מאיה רוזנשטיין, אראל אליהו, יובל בן חגי ואדל אוקסמן, אשר פיתחו את הרעיון למיזם במסגרת התכנית AI for Youth של אינטל, תוכנית אשר אינטל ייסדה במטרה להנגיש את כישורי ה-AI ל-30 מיליון תלמידים מרחבי העולם. התוכנית, אשר החלה בארץ כפיילוט לפני כשנתיים במספר בתי ספר, כוללת הקניית כישורים דיגיטליים וחברתיים בהיקף של למעלה מ-100 שעות, ומנגישה לתלמידים את תחום הבינה המלאכותית.

בפתח תקוה התקיימה התכנית בביה”ס עמל ב’ בשיתוף המנהלת היוצאת סיגל רוזן, המורה המרכז מבית הספר רן בן שלוש, מתנדבי אינטל פ”ת שליוו את התוכנית, מדריכה ממכון דוידסון, וגורמים מצוות קשרי קהילה באינטל פתח תקווה. קבוצת התלמידים מעמל ב’, זכתה תחילה בגמר התחרות הארצית, במסגרתה השתתפו פרויקטים מבתי ספר שונים ברחבי הארץ אשר השתתפו בתוכנית של אינטל ולאחר מכן ניגשה לתחרות הבינלאומית וקטפה את הזכייה. בימים אלה, תלמידים נוספים משתתפים בתוכנית ובסיום השנה יגישו גם הם פרויקט גמר.

לדברי רמי גרינברג, ראש העיר פתח תקוה: “העיר פתח תקוה מקדמת למידה חדשנית וחקר בכל מוסדות החינוך בעיר ואנו שמחים על שיתוף הפעולה החשוב עם חברת אינטל, מחברות ההייטק המובילות בארץ, המאפשרת לתלמידים ולתלמידות לרכוש כישורים טכנולוגים, דיגיטליים וחברתיים. אני מברך את תלמידי עמל ב’ על ההישג המרשים, והבחירה לעסוק בתחום כה חשוב – מניעת בריונות רשת- מלמדת גם על הערכים שלהם. מודה לצוותים החינוכיים ולכל מי שנטל חלק בפרויקט החשוב”.

לדברי התלמידות והתלמיד חברי הקבוצה הזוכה: “למדנו בקצב מאוד מהיר הרבה מאוד חומר, אבל עשינו את זה ביחד, מה שעזר לנו להתחבר זה לזה בתור קבוצה ולאנשים אחרים בתוכנית. חוץ מזה, התוכנית חשפה אותנו לתחום מעניין, שגם נתן השראה לחלק מאיתנו בנוגע לתעסוקה בעתיד.”

מאינטל ישראל נמסר: “אינטל ישראל גאה מאוד בתלמידים מאיה רוזנשטיין, אראל אליהו, יובל בן חגי ואדל אוקסמן על פיתוח מיזם בינה מלאכותית שעונה על בעיה חברתית כה מהותית, ועל השתתפותם וזכייתם בתחרות של אינטל העולמית. אנחנו גאים גם בכל התלמידים מתיכון עמל ב’ פתח תקווה שהשתתפו בתכנית AI4Y. אנחנו שמחים ומוקירים על השותפות עם ביה”ס עמל ב’ ועם העיר פתח תקווה”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x