צילום: דוברות עיריית פתח תקוה

תלמידי יוזמת Gotcha שזכו במקום הראשון נפגשו עם ראש העיר גרינברג

בשבוע שעבר נפגשו בני נוער מפתח תקוה שזכו במקום הראשון בתחרות "לעוף על היזמות" עם ראש העיר רמי גרינברג, והציגו בפניו את המיזם הזוכה.

קבוצת בני הנוער, המורכבת מבני נוער מבתי ספר שונים, השתתפו בתחרות לעוף על היזמות לפיתוח יזמות וחדשנות, של משרד הכלכלה והתעשייה.

בתחרות הארצית השתתפו קבוצות מכל הארץ, כאשר מהעיר פתח תקוה השתתפו הכי הרבה קבוצות שפעלו במסגרת פעילות אגף חברה ונוער. כל קבוצה פיתחה יוזמה אחרת וקידמה את היוזמה על כל שלביה.

הילדים השתתפו בקורס בן 32 שעות שהתקיים במשך ארבעה ימים, במסגרתו קיבלו מידע בתחומי טכנולוגיה, פיתוח, ניהול, שיווק וכדומה. הקבוצה שזכתה פיתחה את מיזם הנקרא Gotcha אפליקציה אשר בעזרתה ניתן לסרוק טקסטים מסובכים ולהמירם למלל פשוט ולקובץ קולי בשפה פשוטה.

האפליקציה מתאימה לעולים חדשים, ללקויי למידה, ובהמשך יספק מענה גם לתיירים ולאנשים עם לקויות ראייה ושמיעה. בשלב זה האפליקציה מתרגמת מסמכים מורכבים בשפה העברית לעברית פשוטה, ובהמשך תתרגם לשפות נוספות .

ראש העיר החמיא לתלמידים ואמר “עם שישראל הוא עם יצירתי ואתם בוודאי תלמידים נבונים ויצירתיים, החושבים מחוץ לקופסא. יצרתם אפליקציה חכמה ופרקטית, ואין לי ספק כי יהיה לה שימוש”.

לפרויקט היו שותפים אגף חברה ונוער בניהולו של גיא אליהו, מועצת הנוער העירונית, יועצת רה”ע לשוויון חברתי ולפיתוח וחדשנות רחל אלון וכמובן משרד הכלכלה והתעשייה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x