תלמיד ‘שירת יוסף’ בפ”ת זכה במקום השני בחידון הארצי

מנהל הת"ת, הרב שאול בובליל, בירך את תלמידיו על ההישגים הנפלאים: "במשך כל החורף התלמידים עמלו ושקדו על תלמודם; ראשי הישיבות מתפעלים מרמת הידיעות והשאיפות הגבוהות שלהם"

(צילום: יעקב כהן)

אביעד נדף, תלמיד כיתה ח’ בת”ת “שירת יוסף” בפתח תקוה, זכה במקום השני בחידון פומבי ארצי שנערך לפני חג הפסח לאלפי ילדי כיתות ח’ של רשת החינוך “בני יוסף” בירושלים. החידון הפומבי נערך במעמד חבר מועצת חכמי התורה ויו”ר ההנהלה הרוחנית של הרשת, הגר”ד יוסף שליט”א, ובהשתתפות חבר ההנהלה הרוחנית הגר”מ פינטו, מנכ”ל הרשת הרב חיים ביטון, הסמנכ”ל הפדגוגי הרב ישי יזדי, עשרות מנהלים ומלמדים ומאות ילדי כיתות ח’ שעלו לשלב הגמר.

הגר”מ פינטו שיבח בדבריו את המנהלים והמלמדים המוסרים נפשם למען חינוך ילדי ישראל, ואת העשייה הברוכה ברשת. אחריו נשא דברים מנכ”ל הרשת הרב חיים ביטון, שאמר כי מטרת החידון והפרסים היא ע”מ להמריץ את התלמידים בלימודם וליצור מסדרונות פעילים בשקלא וטריא להגברת איכות הלמידה.

הגר”ד יוסף שליט”א אמר לתלמידים כי הדרך לגדול היא רק ע”י שאיפות: “אבי מורי זכה לגדולתו רק בגלל שהיו לו שאיפות, מצאנו מחברת שבגיל 8 כתב שהוא רוצה להיות גדול בישראל, אתם וודאי רוצים להיות גדולים כמוהו אז זו הדרך”.

הרב שאול בובליל, איש חינוך מפורסם ומנהל ת”ת ‘שירת יוסף’, אמר כי הוא שמח על ההישג הגדול של תלמידיו. “במשך כל החורף עמלו התלמידים ושקדו על תלמודם לקראת המבחנים לישיבות קטנות”, מספר הרב בובליל. “ראשי הישיבות שזיהו את הפוטנציאל הגדול הפעילו לחץ גדול ע”מ לזכות בתלמידי הת”ת. בכל מקום שאליו הלכו התלמידים להיבחן, התקבלו בהתפעלות מרובה מרמת הידיעות, השאיפות וההתנהגות”.

לדברי הרב בובליל, “לא פלא שבמבחן הארצי שנערך ע”י הרשת בין כלל תלמודי התורה בארץ בנוכחות גדולי ישראל, זכה תלמיד ‘שירת יוסף’ במקום השני. גם בתחרות ארצית שהתקיימה אשתקד, תלמיד ‘שירת יוסף’ זכה במקום הראשון. בשנים האחרונות, הפך ‘שירת יוסף’ להיות מודל לחיקוי לכל תלמודי התורה בארץ. מנהלים ומחנכים המבקשים את עצתי לשיפור רמת הלימודים והערכים, מקבלים את התשובה הבאה: אכפתיות ומסירות, דביקות במטרה ואמונה מלאה ביכולות התלמידים”.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x