תקופת החתונות החלה לחזור לחיינו ואיתה גם העבודה של המאפרות התותחיות בענף האיפור. שוחחנו עם אחת מהן, מקומית מהעיר ומוכרת מאוד בכל הארץ, תמר סמואל.

תמר סמואל עבדה כמאפרת במספר רשתות איפור מובילות ופרט לניסיון המקצועי הרב ,ורמת דיוק גבוהה ביותר, למדה איך להיות קשובה משעשעת ויחד עם זאת לא לוותר על הפן המקצועי וההתאמה האמיתית למבנה הפנים של הלקוחה . כל אלה, תמיד עם המון סבלנות בדרך להשגת התוצאות המושלמות עבור לקוחותיה.

“לוקח זמן ללמוד את הסוד הקסם להביא את הלקוחה לתוצאה המקסימלית מבחינתה, כדי שתצא ממך מבסוטה עם חיוך” אומרת לנו עם חיוך, תמר סמואל. “אני חושבת שכיום יש לי את היכולת להכיל בו זמנית, גם את הבקשות המיוחדות שיש לכל אחת שמגיעה להתארגן אצלי, כי בסופו של יום כל אחת יודעת מה חשוב לה ואילו נקודות מאירות את המראה שלה וכאן אני משלבת את הידע והניסיון המקצועי שלי, כדי לייעץ ולשדרג את המראה של הלקוחה ולמקסם את הפוטנציאל שבו”.

חשוב לי מאוד להיות קשובה ללקוחה שלי ולא לכפות עליה לוק שלא מתאים לאופי שלה או לחיבור הטבעי שלה איתו. אני שמחה תמיד לראות לוקים אהובים על הלקוחה ו”להלביש” אותם עליה.

ואכן, לתמר ניסיון וידע נרחבים בתחום האיפור. היא משתתפת בהשתלמויות אצל טובי המאפרים ומעצבי השיער באורח קבע ומביאה איתה את מה שהכי עדכני ועכשווי בעולם האיפור. “מלבד ההשתלמויות הרבות,אני נוהגת לקרוא ולעיין באדיקות במגזיני אופנה מהארץ ומהעולם כדי לעקוב מקרוב אחרי הטרנדים החמים בענף האיפור. סגנון האיפור שלי חדשני ואני יוצרת מעין פיוז’ן של טרנדי ועדכני עם מה שמתאים ללקוחה שלי”. תמר מגיעה מעולמות המשחק והתיאטרון וכיום מאפרת בתוכניות טלוויזיה שונות בערוצים המובילים. את הצבעוניות , ה”גלאם” והיצירתיות של העולמות הללו, תמרמביאה עימה לתוך עולם איפור הכלות וזה הייחוד והערך המוסף שלה.

התוצאות משכנעות למדי והפידבקים הרבים לא מפסיקים להגיע. “אני מקבלת תגובות מהממות. לאחר עבודה מאומצת זו תחושה נפלאה לשמוע תגובות חיוביות מכלות או נשים שהתאפרו אצלי. הרבה מספרות לי שכולם שאלו אותן באירוע אצל מי היא התאפרה וזה מאוד מחמיא ומשמח”.

לסיכומו של עניין. אם אתן מחפשות מאפרת מקצועית, שברזומה שלה לימוד ועבודה בבית הספר ובמרכזי האיפור הנחשבים בענף האיפור, המלצות חמות מכל עבר ומחירים סבירים, יש לנו כתובת בשבילכן.

טלפון: 052-2262100

אינסטגרם>>

פייסבוק>>

גלאמז>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה
Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גני תקווה
4 years ago

מאפרת מוכשרת של איפור עדין ויפה וגם בחורה מקסימה, מנסיון. הייתי מאוד מרוצה

1
0
Would love your thoughts, please comment.x