תסלחי לי פתח תקווה אבל פעם ראשונה שאני מתבייש בך

מאמר דעה שנשלח למייל האדום של המערכת מדבר על תוכניות מסיבת היומולדת (138) לעיר אותה ינחו "כוכבי ריאליטי" שהשתתפו לאחרונה בתכנית שנקראת האח הגדול"

את כבר לא צעירה, את כבר בת 138 ולאחרונה פורסם כי נחגוג לך 138 שנים. “החגיגות יתקיימו בכיכר המייסדים וזה מתוך רצון לחזק את הקשר שבין התושבים למרכז העיר” אמרו לנו.

ובכן, עד כאן הכל בסדר. אבל, מי ינחה את החגיגה הגדולה שלך? מי חשבת? צאצאי הברון רוטשילד? או אולי נצר למשפחת סמילנסקי? אז ככה, תשמעי פ”ת שלי: “את החגיגות של 138 שנים להיווסדך ינחו מי אם לא זוג כוכבי ריאליטי שהשתתפו לאחרונה בתכנית שנקראת האח הגדול” כן, שמעת נכון! רובצי השכשוכית בתוכנית הכי לא אינטליגנטית בעולם הם הם שנבחרו להנחות אירוע בעל משמעות כ”כ גדולה בשבילך ובשבילנו תושבי העיר.

את האמת, בהתחלה חשבתי אולי אחד מהם הוא תושב העיר, מה שהיה מצפה את הטמטום הזה בקצת היגיון, אבל בדיקה קטנה בגוגל שללה גם את האפשרות הזו.

אז מה כן?! מה?? נכון, לא ביקשת שיביאו לכבודך סופרים ואנשי רוח להנחות את האירוע שלך אבל לפחות מישהו/י שלא השפיל/ה את עצמו/ה קבל עם ועולם 24/7!

ולא, זו איננה זעקה דתית, זו זעקה מחרישת אוזניים של אינטליגנציה של 212000 תושבי העיר. תדעי לך פ”ת שלי, תדעי לך שגם את פני כיסתה הבושה כאשר שמעתי על כך.

ולא, אני גם לא פונה אליכם נציגי הדתיים והחרדיים, אתכם אני דן לכף זכות שכנראה אין לכם מושג מי אלו בכלל, אני כן פונה אליכם פרנסי העיר, נבחרתם לייצג ציבור תושבים בעלי השכלה גבוהה, תושבים שברובם היו מבקשים ללהק אנשים שמייצגים קצת יותר ערכיות וקצת פחות רמה ירודה וריבים מטופשים שנעשו לעיני כל ישראל, תושבים שמשפיל אותם שזה מה שקורה בעיר שלהם.

כתבה מקומון <a href=פתח תקווה" width="848" height="580" />

איזה מסר למען ה’ אתם מנסים להעביר לנו ולילדינו? מה חשבתם לעצמכם, מה?

ולסיום, רק מצטט מדברי ראש העיר שלנו את אשר אמר לרגל החגיגה המתוכננת: “יש לנו הרבה במה להתגאות. האירוע מתקיים בדיוק בטו’ באב, וזו הזדמנות נהדרת לציין גם את יום האהבה באירוע חגיגי ושמח”.

אז אדוני ראש העיר, אין לי שום דבר נגדך, אדרבה, אני מעריך את כל מה שאתה עושה עבור תושבי העיר, אבל, אני מצפה שתברר עם האחראים מטעם העירייה על האירוע ועשה סוף לביזיון הזה כי אני דווקא גאה ביואל משה סלומון, דוד גוטמן ויהושע שטמפפר שעשו משהו בכדי שהכיכר, עליו “זוג הכוכבים” המהוללים ינחו אירוע בעל משמעות היסטורית, ייקרא על שמם.

ואת, פתח תקווה יקרה שלי, אני עדיין אוהב אותך אבל גם קצת מתבייש בך בימים אלו, אבל תחזיקי מעמד, נעבור את זה ביחד ואור גדול יצוץ מתוך פתח התקווה.

(המאמר נשלח לאימייל האדום של מערכת פתח תקוואי. יש לכם דעה על מה שקורה בעיר? כתבו לנו)

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

14 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
בשוקק
8 years ago

עומרי וקסניה??? גועל בהתגלמותו!!!

מישהו
8 years ago

למה אתה לא דורש תשובות מהנציגים החרדים? הם אמורים ועוד איך אמורים לדעת לאיפה הולך הכסף שלנו. מי ישמור עליו אם לא הם?

יעקב
8 years ago

לא הבנתי איפה פה הבעיה..
פ”ת זה עיר מעורבת וחשוב לתת מענה גם לתושביה החילונים

אורית
8 years ago

טוב שלא הביאו את שי חי ותניה אחרת כל צבא האמת היו מגיעים לעיר ואנחנו התושבים היינו נאלצים לנוס על נפשנו…
ועכשיו באמת, נראה לי ששלומי קוריאט שהוא שחקן אהוב ומוכשר הוא תושב העיר, למה לא בחרו בו לדוגמא?

באמת מעצבן
8 years ago

ומה שהכי מעצבן בזה זה שההפקה של האח הגדול פשוט דוחפת את הזבל הזה גם אחרי שהם מסיימים את העונה המטופשת שלהם ושהעיריות משתפים איתם פעולה

בני ברקי
8 years ago

פתח תקווה צריכה להגיד תודה שהם מוכנים לבוא לשם בכלל.

איציק
8 years ago

אכלו לי שתו לי….
טרחנות לשמה.

סתם טרחנות
8 years ago

זה הציבור מה, תחליף אותו?

כותב יקר,
8 years ago

אתה צודק, נו אז???

חיים
8 years ago

מה שנכון, נכון!
לא מתאים בכלל ולא קשור לדתיים וחילוניים.

פתח תקווה
8 years ago

לא סולחת לך..

נפתלי
8 years ago

את מי זה מעניין?

ישראל
8 years ago

כל מילה בסלע. לא יודע מי אלה ומבלי לפגוע בכבודם. יש אחריות ציבורית גדולה מה אנו מראים לבני הנוער. כתושב פתח תקווה אם המושבות וכמי שמחובר להיסטוריה של המקום הייתי רוצה לראות חגיגת יום הולדת לעיר קצת יותר חינוכית וערכית. לא רואה כאן מסר של ציונות.

נקודה למחשבה
8 years ago

וזה שאתה מגלה בקיאות בעומרי וקסניה והשכשכוכית אומר דרשני……

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

14
0
Would love your thoughts, please comment.x