רחוב סלנט הבוקר. כונני ידידים מסייעים לדיירים. צילום: מאיר שבח

תעלומה: כ־30 כלי רכב נוקבו ברחוב סלנט בפתח תקווה

כונני ידידים נקראו הבוקר לסיוע בתיקון פנצ'ר ל־30 רכבים שנוקבו על ידי אלמוני ברחוב סלנט בעיר. בדיקת פתח תקוואי מעלה כי לפני כשנה ושנתיים נוקבו גם עשרות צמיגים באזור זה

לפי עדויות תושבים, בשעה 4 לפנות בוקר הגיע אדם וניקב את גלגליהם של כ־30 כלי רכב ברחוב סלנט בעיר. כאשר התעוררו התושבים וגילו את אשר אירע, הזעיקו מיד את אלירן מ’צמיגי המושבה’ על מנת לתקן את התקרים. אלירן, מתנדב ידידים סניף פתח־תקווה, ביקש סיוע מחבריו לארגון ותוך זמן קצר הגיעו למקום כ־12 מתנדבים והחלו בהגשת סיוע כשעל הכול מפקד הֳב שמריה אבא שאול, ממנהלי ארגון ידידים – סניף פתח־תקווה.

ט’, דיירת מהרחוב ששני גלגליה נוקבו ספרה ל’פתח־תקוואי’: ”על הבוקר אני מקבלת טלפון משכנה שספרה לי שהרכב שלי מפונצ’ר בשני הגלגלים ושעוד הרבה כלי רכב נוקבו הלילה. קפצתי מהמיטה והגעתי לרכב. חשכו עיניי, מישהו ממש בכוונה ניקב גלגלים. לא מבינה מה הסיפור?! מי יכול לעשות את זה ולמה?! ואז מישהו אמר שעוד שניה מגיעים חברה מעמותת ידידים לעזור. ובאמת, תוך דקה וחצי נחתו במקום למעלה מעשרה בחורים עם אפודים צהובים ואמרו שהם מארגון ידידים בעיר ושהם באו לעזור בחינם. הייתי בהלם. לא ידעתי שיש דבר כזה בעיר שלנו!”

שכן נוסף אמר לנו: ”מנחם אותי שרגע אחרי שפגשתי ברוע טהור, פגשתי בטוב לב טהור של מתנדבים מארגון שלא שמעתי עליו בעבר. יש מצב שאני מצטרף לארגון הזה כמתנדב, זה אשכרה עבודת קודש”.

לא הפעם הראשונה: כפי שדיווחנו כאן באתר ‘פתח תקוואי’ לפני כשנתיים נוקבו עשרות צמיגים של רכבים ברחוב קלישר בעיר, ולפני כשנה נוקבו כ 40 רכבים ברחובות קיטרוני וקלישר גם באותו אזור. האם מדובר באותו אדם שמנקב צמיגים באזור?

מהמשטרה נמסר כי הנסיבות נבדקות.

צילום: מאיר שבח

לעוד כתבות בנושא:

תעלומה: מי ניקב צמיגים של 15 רכבים ברחוב קלישר בפ"ת

עבריינות בצדי הכביש: מי חתך את הצמיגים ל כ 40 רכבים בפתח תקווה?

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x