אנשי החסד נפגשו במסעדת בישולים מהדרין בפ”ת

פעילי ארגון "שבת של חסד" בפ"ת, התכנסו למפגש גיבוש מיוחד במסעדת 'בישולים' בפתח תקווה

ביום חמישי האחרון סמוך לשעה 22:00 בערב, הגיעו בזה אחר זה עשרות מתנדבי ארגון ‘שבת של חסד’ הפועל בעיר בשנה האחרונה למסעדת בישולים מהדרין ברחוב הסיבים 18 בפתח תקווה.

את מפגש הגיבוש אירגן איציק סבג מקים הארגון ומנהל פניות הציבור בתנועת שס פ”ת “בחרנו לעשות את המפגש הזה דווקא כאן במסעדת בישולים אקספרס בפתח תקווה, כי בעלי המקום אלירן עמר ויוסי מגידיש הם המתנדבים הגדולים שלנו. בכל פעם שיש משפחה נזקקת, הם פותחים את הלב והמטבח. באים המתנדבים שלנו ומעבירים את האוכל למשפחות. מדהים ומרגש כל פעם מחדש לראות איך מסעדה יוקרתית שכזאת, עושה חסד מכל הלב”

באירוע סביב שולחנות ערוכים ואוכל כיד המלך מוגש בטוב טעם השתתפו מתנדבים איציק ברוורמן, ראש העיר פתח תקווה, מ”מ ראש העיר אוריאל בוסו, אליהו גינת, יו”ר האגף לחינוך ותרבות תורניים, אשר שוקר ראש אגף רווחה, הרב אברהם סבג ראש בית המדרש אור ליצחק, וגם אורח מיוחד מניו יורק החזן יוחאי כהן שהופקד על החלק האומנותי.   

 ראש העיר איציק ברוורמן ששיבח את פעילות הארגון “לצערנו יש לא מעט נזקקים בפתח תקווה, מרגש אותי לראות אנשים שלוקחים יוזמה ופועלים למען תושבי העיר שזקוקים לכך. אני פשוט מצדיע לכם” אמר ברוורמן.  

אוריאל בוסו אמר בדבריו “אני חבר בקבוצה המיוחדת הזאת ‘שבת של חסד’, מיום שנפתחה ,ומרגש אותי לראות כל פעם מחדש בקבוצת הוואטספ של הארגון איך כל פעם שיש מידע על משפחה שזקוקה לאוכל או מוצרים לבית או כל עזרה אחרת, כל אחד ישר רוצה לחטוף את המצווה ולסייע”.

במהלך מפגש הגיבוש העניקו חברי הארגון שבת של חסד תעודת הוקרה לשותפים במסעדת בישולים אקספרס על השותפות והסיוע במצוות גמילות חסדים.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x