אמן החושים אסף סלומון בהופעה

אסף סלומון – אמן החושים שובר את המוסכמות

אסף סלומון, אמן החושים מהמובילים בארץ - הוא תושב פתח תקווה שהדהים את כל המדינה כאשר ניבא מראש 4 פעמים ברציפות ובשידור חי בטלויזיה את תוצאות הבחירות במדויק, אתם מכירים אותו מפינתו השבועית בטלוויזיה  - לאחרונה יצא בקורס חדש בו הוא חושף את הסודות מאחורי אמנות החושים – להיות אמן חושים ב-7 ימים! היתכן? יצאנו לבדוק

אסף סלומון – אמן החושים גילה את התשוקה שלו לעולם הקסם והמסתורין בגיל צעיר. כנער בן 14, הוא נכח בהופעה של קוסם שהדהימה אותו עד כדי כך שבילה את הלילה בניסיון לפענח את הסודות מאחורי הטריקים. חוויה זו הציתה בו סקרנות עזה שהובילה אותו להצטרף לאגודת הקוסמים הישראלית ולארגון אמני ישראל, ארגונים בהם הוא עדיין חבר פעיל עד היום.

תשוקתו לתחום לא הסתפקה בקסמים בלבד. הוא העמיק את מחקרו לתחומים מגוונים כמו טלפתיה, שפת גוף, פסיכולוגיה, סוגסטיה, דמיון מודרך והשפעה על תת-מודע. הוא השקיע שעות רבות בקריאת מאמרים ומחקרים בנושאים אלו, מה שהוביל אותו להתמקד בתחום העל-חושי.

עם הידע הנרחב שצבר, אסף החל להופיע כאמן על-חושי, מציג מופעי טלפתיה למבוגרים שמשלבים את כל התחומים אותם חקר. מסעו מקוסם צעיר וסקרן למנטליסט מקצועי מדגים את התשוקה והמסירות שלו לאמנות זו, ואת יכולתו לשלב תחומי ידע מגוונים ליצירת חוויה ייחודית עבור הקהל שלו.

לרגל השקת הקורס הדיגטלי שלו, אמן החושים אסף סלומון בראיון מיוחד לאתר ‘פתח תקוואי’

אז, מה, יש לך כוחות על טבעיים?

אין לי כוחות על טבעיים, לפחות לא למיטב ידיעתי 🙂

 בתחילת כל מופע אני מדגיש כי לא ניחנתי בכוחות מיוחדים, ואני אדם בדיוק כמו כל אחד מהקהל  אשר צופה בי, הכל מבוסס על טכניקות שונות ומגוונות  מתחום המודע והתת מודע – אך עם השנים הבנתי שכנראה לאנשים קשה לקבל את ההסבר הפשוט שמה שהם רואים על הבמה בסך הכל מבוסס על טריק , ומעדיפים עדין להאמין בהסבר הפשוט שהאדם העומד על הבמה בעל כוחות על טבעים, כי לטענתם אין הסבר אחר אשר עולה על הדעת איך ידעתי קוד סודי של כרטיס אשראי או שם של מישהו שאדם רק בליבו חושב עליו.

 בתחום זה של אמנות החושים – אפשר לשחק עם המחשבות והחושים ולעשות דברים מדהימים שאכן לצופה מן הצד נתפסים ככוחות על טבעיים, זכור לי מקרה שבאחת מהופעותיי לאחר שבהופעה זו חשפתי שמות, ציורים ומספרים שאנשים חשבו עליהם ולאחר שהדגשתי כי אין לי כוחות על טבעיים – לאחר אחת  ההופעות ניגשה אלי בחורה נרגשת ובקול מתחנן ביקשה  שאברך אותה לזיווג הגון. מקרה פחות מצחיק היה כאשר הופיע אצלי אשה והתחננה שאביא מזור לאביה החולה… כפי שציינתי לאנשים קל לקבל את ההסבר הפשוט שיש כוחות ולא להאמין שמה שהם ראו והצליחו לתעתע בהם עומד מאחורי זה סוד קסום.

אני מקבל כמידי שבוע כמעט 5 פניות מאנשים אשר מחפשים פתרון דרכי לצרות שלהם – כמובן שלכולם אני מסביר שאני עושה את מה שאני עושה בשביל הבידור נטו וחס ושלום לא לוקח את זה לכיוון רפואי.

אילו סוגי הופעות אתה מציע לציבור?
אני מופיע הן באירועים פרטים והן באירועים עסקיים. כמובן כל מופע שונה ממשנהו –כל מופע שלי מותאם אישית לקהל אשר הזמין אותי להופיע מולו.
לדוגמא – מופע לחברת הייטק שונה בתוכן ממופע לצוות מורים , וכמובן  מופע לקהל דתי שונה ממופע לחילונים .

מה אורי גלר אומר עליך?
לאחר שאורי גלר חזר לארץ  ונחשף לכמה קטעים שלי – הזמין אותי לפגישה שנמשכה כמה שעות – בהם הראתיי לו דברים מטורפים ואף קראתי את מחשבותיו – אורי אמר שאין לו הסבר לדברים שעשיתי – באותו רגע הייתי המום – שאורי גלר  – אחד מהמייסדים ועמודי התווך של תחום אמנות החושים יגיד דבר כזה – טירוף. מאותו רגע ועד היום אנחנו בקשר טוב, מסתמסים מידי יום ומדי פעם נפגשים לקפה.

לרכישת הקורס של אמן החושים אסף סלומון לחצו כאן>>

איך אתה מגיב שעוצרים אותך ברחוב?
תשמע, אין ספק שזה נחמד שאנשים עוצרים אותך ומבקשים ממך להצטלם איתך ומבקשים חתימות, זה כיף, מצד שני יש כאלו שלא מרפים – כי בדרך כלל אחרי הצילום והחתימה , הקהל גם מבקש שתדהים אותו ” אפשר שתקרא לי את המחשבות” “אני חושב על שם.. על איזה שם אני חושב”? – אז אני משתדל להיענות לכולם, אך לא תמיד זה פשוט, לפעמים יש מצבים מצחיקים,  אנשים מזהים אותי אך לא יודעים מאיפה אני מוכר.. מישהו פעם שאל אותי מאיפה אני מכיר אותך – אמרתי לו ממאסטר שף בטלויזיה – כאן זה נגמר למזלי.

ספר על הופעה אחת שזכורה לך במיוחד
אחת ההופעות המרגשות שלי הייתה כשהוזמנת להופיע ע”י יחידה צבאית המאמצת משפחות של עיוורים. ההופעה הייתה באמפיתאטרון של לטרון, בפני מאות צופים, תהיתי כיצד מעבירים מופע טלפתיה בפני עיוורים? אך דווקא את החיסרון של חוסר ראייה הפכתי לייתרון-בניתי מופע טלפתיה, מיוחד לקהל זה –  והקהל התרכז בצורה מדהימה, את הקטעים שעשיתי כמובן שהסברתי והשתדלתי לתאר מה אני עושה ( זה סוג של יתרון בטלפתיה – שבמרבית המקרים צריך רק לחשוב …) ההופעה הייתה מוצלחת מאוד – הופעה שלא תישכח!

הופעה נוספת הייתה באירוע השקה של חברת תרופות כלשהי, אחד הדברים שאני עושה הוא  – מתנדב אוטם את עיני במסקינטייפ – סלוטייפ עבה שחור מעליו עוד כיסוי עיניים – ממש עיינים עצומות! מתנדבים עולים לקהל כאשר חפץ בתוך ידם – ואני מנסה “לחוש” איזה חפץ הם מחזיקים, בדרך כלל החפצים הם בנאליים כמו מפתחות, טלפון, ארנק וכ”ו… בהופעה זו ניגשה לבמה מתנדבת ובידה מעטפה סגורה, ניסיתי “לקלוט” מה נמצא במעטפה – אך לא הייתי בטוח, הימרתי על צילום אולטרסאונד והוספתי שלדעתי הוא של בת. – הקהל נדהם שאכן זה מה שהיה במעטפה, מה גם שלאחר מספר חודשים אכן נודע לי שצדקתי.

מה גרם לך להחליט ליצור קורס דיגיטלי ללימוד אמנות החושים?

אני רוצה להכשיר את הדור הבא של המנטליסטים בישראל –  תמיד טוב שיהיו בכל תחום אנשים מקצועיים, היום כמעט כל דבר אתה יכול ללמוד דרך רשת האינטרנט, אך זה יקח לך זמן, למידת שפה זרה וכו’ ולפעמים גם תלמד מאנשים לא מקצועיים, החלטתי שאם כבר משהו רוצה ללמוד – עדיף שילמד את התחום מאדם שמתעסק בזה, ומופיע בתחום יום יום.

מניסיון שאנשים נכנסים לתחום והתחום מושך אותם הם משקיעים את כל כולם בלמידת עוד תוכן מקצועי ומשתפרים ובכך כל הענף מרוויח. כבר שנים שאמני חושים וקוסמים פוחדים מחשיפות שונות החל מתוכניות טלוויזיה שחשפו את הקוסמים וכלה בקורסים שונים – אך המציאות היא שונה – ככל שיש יותר חשיפה – כך הביקוש והעניין של התחום עולה.

למי מיועד הקורס הדיגיטלי ללימוד אמנות חושים ב 7 ימים?

בראש ובראשונה  לחובבי תחום הטלפתיה והקסמים, ולאנשים שרוצים לקחת את תחום אמנות החושים כמקצוע, או לקוסמים שרוצים להתקדם לשב הבא ולהיות אמני חושים.

שנית הקורס מתאים לכל אדם שרוצה להיות תמיד במרכז העניינים וללמוד שיטות מטורפות ופשוטות אשר בעזרתם יכול להדהים את כולם!

מעבר לכך נוכחתי לגלות שהטכניקות אותם אני מלמד בקורס יכולות לעזור לכל אדם לשבור את הקרח בכל סיטואציה  – תאר לעצמך שאתה בפגישה עסקית עם לקוח ופתאום משום מקום מכופף לו כפית מול העיניים או מגלה את השם של החברה הראשונה שלו – ישר קנית אותו, כלומר הקורס מתאים גם לאנשי עסקים, אנשי מכירות, אנשי שיווק, מנהלים, מרצים, אנשי חינוך או פשוט סקרנים שרוצים להעשיר את הידע שלהם –וללמוד טכניקות שיעזרו לכם לשבור את הקרח בכל מקום ובכל זמן!

וכמובן גם להורים לילדים חסרי ביטחון עצמי, או הורים וילדים שרוצים להעצים את הביטחון שלהם, נוכחתי לגלות שעל ידי הטכניקות והשיטות אנשים רוכשים בטחון עצמי, הקורס והשיטות השונות מעצימות אותם.

מה המשתתפים יכולים לצפות ללמוד בקורס?

לומדים את הטכניקות והשיטות שאמני חושים משתמשים בהם לקרוא ולשתול מחשבות, לגלות שמות ומספרים שאנשים חושבים עליהם, לגלות קוד סודי , לכופף כפיות וכמובן להדהים את כולם!

לרכישת הקורס של אמן החושים אסף סלומון לחצו כאן>>

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם