צילום: אמנון רצאבי

בהשתתפות משפחת אורבך ואישי ציבור: קביעת השם לביה”ס ע”ש אורי אורבך ז”ל בפ”ת

לפני מספר חודשים הוחלט לשנות את שמו של בית הספר חמ"ד בשכונת כפר גנים ל"בית חינוך יוצר אורי אורבך". ביום חמישי נערך הטקס בהשתתפות משפחת אורבך, הרב הראשי לפתח תקווה, שרים, תלמידים ואישי ציבור

(צילום: אמנון רצאבי)

טקס עוצמתי ומרגש נערך ביום חמישי האחרון במתנ”ס עולמות עת קיבל בית החינוך המוביל של החמ”ד בשכונת כפר גנים את השם “בית חינוך יוצר אורי אורבך”.

הטקס נערך במעמד גב’ מיכל אורבך ומשפחתה, שרת המשפטים הגב’ איילת שקד, השר הרב אלי בן דהאן, ראש העיר מר איציק ברוורמן, מ”מ ראש העיר מר איציק דיעי , הרב הראשי הרב מיכה הלוי, מנהל מנהל החינוך מר רמי הופנברג, מנהלת אגף לחינוך יסודי סיגלית הלל יאראק, מחמ”ד מחוז ת”א שושנה נגר , המפקחת דלילה כהן יו״ר ועד ההורים ערן חגג ואורחים נוספים.

הדוברים כולם שיתפו בנקודות הציון המשמעותיות שלהם עם אורי . דרכו כאיש חינוך ואיש משפחה, דמותו כאיש פורץ דרך, דרכו בפוליטיקה כח”כ ושר ואף הקריאו מכתביו המשמעותיים המטובלים בהומור אורבכי טיפוסי.

צילום: אמנון רצאבי
הרב הראשי לפ”ת, הגאון הרב מיכה הלוי. צילום: אמנון רצאבי

כנהוג בטקסים אלו הוסר הלוט מהשלט החדש של בית החינוך ע”י גב’ מיכל אורבך ומנהלת בית החינוך ליאת אילון שציינה כי חרטנו על דגלנו  “מנהיגים ערכים, חדשנות וצמיחה אישית”. אנו גאים לעלות על נס את חזון החמ”ד ואת יעד טיפוח זהות ציונית דתית מתוך אמונה כי היסוד הבולט של חינוך ציוני דתי מתאפיין בחיבור בין קודש לחול, בדרכו של אורי.

צילום: אמנון רצאבי
צילום: אמנון רצאבי

מקומה של המילה “יוצר” הינה הביטוי האישי היכולת שלנו לחשוב מחוץ לקופסה, חינוך ליוזמה ופריצת דרך באמצעות חדשנות. יצירתיות הינה אחת התכונות החשובות במאה ה-21 ואנו גאים שבית החינוך שלנו הינו בית חינוך יוצר.

גולת הכותרת של הערב היה הסרט שביימה המחנכת אורטל שוקרון “שירת חייו” , סרט משמעותי ומרגש שהעלה דמעה והצליח להביא את דמותו של אורי ואת המחויבות של קהילת בית החינוך ללכת בדרכו.

פאנל תלמידים של “המילה האחרונה” הופיעו ברב שיח הומוריסטי בסגנון אורבכי והעלו חיוך בפני הקהל הרב שגדש את המקום את הערב הנחה הרב עמיקם נחושתן.

בבית הספר מציינים כי הטקס שנערך מסכם חודש של למידה משמעותית בעקבות דמותו של אורי. ברחבי בית החינוך ניתן לראות בתערוכות את תוצרי התלמידים . התלמידים בהנחיית מחנכי הכיתות חקרו , למדו, ראיינו ותחקרו. ניתן לראות את התוצרים המשמעותיים ברחבי בית החינוך בחודש הקרוב. הנכם מוזמנים להגיע ולהתרשם .

יו"ר ועד ההורים ערן חגג ויו"ר הבית היהודי פ"ת, איציק דעי. צילום: אמנון רצאבי
יו”ר ועד ההורים ערן חגג ויו”ר הבית היהודי פ”ת, איציק דעי. צילום: אמנון רצאבי

יו״ר ועד ההורים  ערן חגג בשיחה עם כתב ‘פתח תקוואי’ אמר “קהילת ההורים נרגשת ממעמד חניכת שם בית החינוך ע״ש אורי אורבך הטקס היה מיוחד מקצועי ומרגש מאוד.”

חגג מוסיף כי “בבית החינוך מתנהלת  בשנים האחרונות עבודה יסודית, מקצועיות,  ובהמון רגש ואהבה בהובלתה של מנהלת הגב׳ ליאת אילון שהפכה את בית החינוך למקור לגאווה לקהילת ההורים ולבית החינוך המוביל בשכונה.”

שם חדש לחמ"ד כפר גנים: חמ"ד אורי אורבך ז"ל

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם