צילום תמונה: סהר חליפה

בישיבת אמית אלירז פ”ת: נחנך בית המדרש על שם רס”ן אלירז פרץ הי”ד

במעמד מרשים ורב משתתפים, נחנך השבוע (שני) בית המדרש החדש בישיבת אמית אלירז, שנבנה בסיומו המוצלח של קמפיין גיוס המונים, בו היו שותפים תלמידי, הורי וצוות הישיבה.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג, רב העיר הרב מיכה הלוי, מנכ”ל רשת אמית ד”ר אמנון אלדר, מפקחת בית הספר יעל עורקבי, אמו של אלירז מרים פרץ ואשתו שלומית.

במהלך הטקס, אמרה מרים פרץ: “אנחנו רואים היום עליית קומה נוספת של ישיבת אמית אלירז. ישיבה שרבים מבקשים ללמוד בה. היכולת להשיג את המשאבים לבניית בית המדרש נבעה מהחיבור של לבבות אנשי קהילת הישיבה למטרה הנעלה. זו ישיבה עם לב”.

בדבריו של ד”ר אמנון אלדר הוצג בית המדרש, כדוגמא לכך שהישיבה לא עוצרת לרגע, וחותרת תמיד להגיע אל הקומה הבאה, ומכאן סוד התפתחותה. ראש העיר רמי גרינברג, העלה על נס את היכולת של הגורמים השונים בישיבה ומחוצה לה לשלב ידים יחד, ליצור חזית אחידה המבקשת לקדם את הישיבה, ולא להפסיק ליצור. הרב מיכה הלוי לימד בדבריו על מידת ההנצחה שדרכה אנו מתחברים אל הנצח ובכך מנציחים את הנפטר והולכים לדרכו וממילא מאפשרים גם לנו ניצחון מכח האדם אותו אנו מנציחים.

מפקחת הישיבה יעל עורקבי, ציינה בדבריה: “היום אנו רואים כיצד עוצמתו של עם ישראל מתגלמת גם במעשים קטנים כמו גם בגבורות הגדולות. כפי שהפגין אלירז פרץ את כוח הרצון והעוז בשדה הקרב, כך התלמידים והקהילה כולה הוכיחו את כוח הרצון והמסוגלות כאשר חברו יחד למען הגשמת חלום זה – בית מדרש של תורה ומופת”.

ראש הישיבה, הרב עופר ארן סיכם: “בית המדרש הוא אבן הראשה של הישיבה, תורת חיים היא הלב הפועם של כלל התהליכים המתקיימים בישיבה. חנוכת בית המדרש היא ציון דרך בשגשוגה של ישיבת אמית אלירז, ומייצרת מרחב של חיבור אל הקודש, המנהיגות של התלמידים ועוצמתה של קהילת הישיבה”.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם