בעלת הבית: מכבי פ”ת הביסה את הפועל פ”ת בדרבי סוער במיוחד

הדרבי הגדול של הליגה הלאומית הפגיש לקרב מרתק את שני הקבוצות הבכירות בעיר והסתיים בנוקאאוט של מכבי פתח תקווה  4:1 על הפועל העירונית. אירוע חריג נרשם בדקה ה30 כאשר ספסלה של הפועל פ"ת הורחק כולו לאחר עימות עם השופט.

הערב נערכו משחקי השלמה למחזור ה21 בליגה הלאומית. במוקד עמד הדרבי הגדול של העיר ושל הליגה הלאומית בכלל, בין מכבי והפועל פתח תקווה.

האווירה ביציעים הייתה מחשמלת וגם על המגרש הורגש המתח בין הקבוצות.

המשחק החל בסערה, הפועל פתח תקווה פתחה את המשחק באגרסיביות וכבר בדקה 2 של המשחק גיא חדידה ממכבי קיבל תיקול חזק מאגרביה ונאלץ לסיים את המשחק מוקדם מהצפוי.

מנגד חניכיו של גיא לוזון פתחו בצורה התקפית והרבו לאיים על השער. בדקה ה28 הניסיונות הניבו פירות כשעידן אדהנני ניצל בלבול בהגנה של הפועל והכניע בקלות את ברק לוי.

לאחר השער אנשי הספסל של הפועל זרקו הערות מיותרות אל עבר השופט הרביעי. בתגובה נשלחו כל אנשי הספסל לצפות במשחק מהיציע.

לקראת הירידה למחצית הכפילה מכבי את התוצאה כשדור חוגי מצא במסירה מדויקת את ראשו של פלשר שנגח את הכדור פנימה. בדקה ה64 התכבד חוגי בעצמו בשער מבישול של לידור כהן, חוגי השתלט על הכדור ברחבה ובעט אותו שטוח לפינה הרחוקה.

בדקה ה77 הצליחה הפועל פתח תקווה לצמק ל3:1 כאשר סוקונה כבש בבעיטה מ20 מטר. היה זה שער הפרידה של השחקן, שעובר לשורותיה של הפועל כפ”ס. זהו גם השער הראשון של הפועל בדרבי בליגה הלאומית.

המחצית השנייה הסתיימה בדומה לראשונה. בתוספת הזמן של המשחק המשיך חוגי במשחקו הנהדר כשהפעם הוא מבשל במסירה מדויקת לבריבו המחליף כשכל מה שנותר לו זה רק לדחוק את הכדור לשער מקרוב. 4:1 בסיום.

כעת מוליכה מכבי פ”ת את הליגה הלאומית בבטחה כשהיא מובילה על פני הפועל ראשל”צ ב4 נקודות פער, מה שמביא לה מעט מרווח נשימה לקראת הקרבות הבאים., בנוסף לראשונה מתחילת העונה הצליחה מכבי לחבר שני ניצחונות ברצף, בקבוצה מקווים כי הניצחון יקנה לה תנופה להמשך.

מאמן מכבי, גיא לוזון היה מאושר בסיום “כיף גדול לנצח, לפני 35 שנים כשהייתי הולך לבית הספר לא הייתי זוכה לנחת מהקבוצה שלי לנצח בדרבי, זה לא קרה והיינו מגיעים אחרי הפסד באופן קבוע ואם היה תיקו היינו עושים מסיבה, הילדה שלי אמרה לי לפני המשחק להביא את הדרבי הזה.”

הניצחון הזה מוקדש לכל אותם ילדים אוהדי מכבי פ”ת שמחר ילכו לבית הספר עם ראש גאה ומורם, הם הקבוצה הטובה בעיר. המשחק הזה היה מאוד חשוב לנו בלי שום קשר לדרבי, כי המטרה שלנו בסופו של דבר היא לצבור כמה שיותר נקודות כדי להתקרב למקום הראשון או השני ולהבטיח עלייה. היה דרבי אמוציונלי עם הרבה קהל שהגיע ואני שמח שנתנו לקהל קצת נחת והכי חשוב שאנחנו עם 47 נקודות”.

מנגד, מאמן הפועל עמיר נוסבאום  היה נשמע מאוכזב מאוד מהתוצאה “הרגשה קשה מאוד להפסיד בתוצאה כזאת, לא היה פייט אמיתי כי מכבי פתח תקווה היא הקבוצה הטובה בליגה וזה לא סוד, אני חושב שהיינו צריכים לתת פייט קצת יותר אמיתי, היה קשה אבל היינו מסוגלים להרבה יותר. נרים את הראש וכפר קאסם מחכים לנו”. עוד הוסיף, “הייתה שליטה מוחלטת מבחינתם במרכז השדה, ההרכב השני של מכבי פתח תקווה יעלה ליגה אבל עדיין זה לא תירוץ, אנחנו צריכים להראות יותר טוב. מאוד מאכזב אותי שלא נתנו פייט אמיתי”

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם