גאווה לפתח תקווה: מנהל אגף חברה, נוער וצעירים נבחר למצטיין של משרד החינוך.

בטקס חגיגי בסימן ערבות הדדית  שקיים היום (24.9) משרד החינוך, מינהל חברה ונוער, בהשתתפות יו״ר השלטון המקומי חיים ביבס, קיבל גיא אליהו מנהל אגף חברה, נוער וצעירים, תעודת הצטיינות מטעם משרד החינוך.

בנימוקי הזכייה נכתב כי “גיא אליהו, מוביל את אגף חברה, נוער וצעירים בעיר, במקצועיות ומתוך תחושת שליחות.” את אות המצטיין קיבל משום פעילותו לטובת מועצת התלמידים העירונית, מועדוני הנוער, תנועות הנוער, אירועי “עיר הילדים והנוער” בקיץ, הכנה לשירות משמעותי ועוד.

עוד מוסיפים במחוז מרכז כי “גיא מוביל, מקדם ויוזם הטמעת תכניות חינוכיות המותאמות לנוער העירוני במאה ה-21 ברצף חינוכי מבוקר עד ערב, מתוך מחויבות גבוהה ביותר ומקצועיות ראויה להערכה”.

ראש העיר, רמי גרינברג: גיא אליהו עבר כברת דרך ארוכה ומשמעותית באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה והבחירה בו ראויה מעין כמוה. פתח תקוה עוברת מהפכה בכל מה שקשור לרווחתם של הצעירים מתוך התפיסה העירונית כי הצעירים של היום הם אלו שעתידים להוביל את העם והמדינה בכל תחומי החיים. ההשקעה בהם היום תתקבל בתוספת ריבית בעתיד. אני מודה לגיא על הגאווה אותה הביא לעיר ולתושבים ויחד נמשיך לקדם את הנושאים הבוערים לכלל האוכלוסייה ולטובת הצעירים בפרט.”

גיא אליהו, מנהל אגף חברה, נוער וצעירים: “אני נרגש לקבל הצטיינות ממשרד החינוך ומודה על הזכות להוביל אגף שעושה לילות כימים לטובת הנוער, הצעירים והקהילה. עובדי האגף  עושים עבודת קודש ומייצרים הישגים חברתיים רבים. כל  זאת מעיד על החשיבות של החינוך הבלתי פורמאלי בפתח תקוה ועל סדרי העדיפויות שראש העיר רמי גרינברג נותן לתחום. בזכות החזון של ראש העיר והראיה שלו לגבי חינוך דור העתיד יש לנו זכות להיות שותפים לעשייה ערכית ומשמעותית.”

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם