רמי גרינברג, חבר מועצת העיר והמועמד הבולט בבחירות לראשות העיר שיערכו ב-30 באוקטובר השנה, החל בקמפיין הבחירות שלו. מי שמסייר בימים אלו ברחובות העיר, בוודאי שאינו יכול להתעלם מהנוכחות הרבה של שלטי החוצות והאוטובוסים, המבשרים כי גרינברג הוא “ראש העיר הבא” של פתח תקווה. לצד הסלוגן שתוכנן בקפידה ע”י חברת האסטרטגיה והיח”צ “ספוט תקשורת”, ניתן להבחין בהדגשת החוזקות של גרינברג – “עשיה, אחריות, מנהיגות”.
גרינברג מיקד את הקמפיין שלו בפתרון הבעיות הקיימות ברוב שכונות העיר. כך לדוגמא, השילוט באזור שכונת אם המושבות מעלה את השאלה, “זיהום אוויר באם המושבות?”, לצד הכיתוב, “הפעם בוחרים ברמי גרינברג”. בדומה לאם המושבות, גם אזור מרכז העיר מקבל התייחסות דומה תחת המסרים הרלוונטיים: ההתחדשות העירונית שתקועה, ההזנחה הקיימת וחוסר הביטחון האישי המורגש בקרב תושבי האזור. לצד אלו, ניתן דגש גם לבעיית עומסי התנועה ברחובות העצמאות וז’בוטינסקי, ההזנחה בשכונת עמישב ועוד.
בנוסף לקמפיין השילוט, בפורים האחרון היה קשה להתעלם מנוכחותם של פעילי מטה גרינברג בעיר, בעיקר בתהלוכת העדלאידע המסורתית שהתקיימה בפתח תקווה. עשרות הפעילים של גרינברג, חילקו לעוברים ושבים דפי הסברה לצד בלון כחול אשר עליו התנוסס הכיתוב, “רמי גרינברג, ראש העיר הבא”. כמו כן, הזמינו הפעילים את התושבים שנכחו בתהלוכה, להצטלם בתוך מסגרת עם תמונתו של גרינברג המאחל פורים שמח.
רמי גרינברג, המועמד לראשות העיר, מסר: “מרגש לראות את ההירתמות האדירה של התושבים להצלחת הקמפיין ולהחלפת ראש העיר. המטה מוצף בפניות של תושבים המבקשים לקחת חלק בקמפיין, לתלות שלט בביתם ולארגן חוגי בית.”
עוד מוסיף גרינברג: “אין יום שאני לא יוצא אל השטח ונפגש עם התושבים – גם עכשיו בתקופת הבחירות וגם בימי שגרה אחרים. מדהים ועצוב כאחד, לראות את הכמיהה של התושבים לשינוי ולתיקון העוול שנעשה להם בקדנציה האחרונה. אני נחשף למקרים מזעזעים שנאמרים מלב כואב ודואג. אין ספק שהמהפך כבר כאן, ובסוף אוקטובר התקווה תחזור אל תושבי פ”ת.”
קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדים, בגדי ילדים, בגדי נשים, בגדי גברים, סלולר, גאדג’טים