צילום: עיריית פתח תקווה

הכירו את המתמודדים לתפקיד יו”ר מועצת הנוער בפתח תקווה

שישה מועמדים מתמודדים על תפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית, רק בפתח תקוה מצביעים כל בני הנוער באמצעות מחשב המוצב בכל בתי הספר העל יסודיים בעיר. כל הפרטים 

השנה יתקיימו הבחירות למועצת הנוער העירונית ביום שני ה-16.12.19 ועל תפקיד היושב ראש יתמודדו שישה מועמדים – מתוכם חמש בנות.

ראש העיר רמי גרינברג “התהליך שבו בני הנוער בעיר בוחרים את יושב ראש המועצה העירונית המייצגת אותם בכלל הנושאים המעסיקים את בני הנוער, הוא תהליך דמוקרטי, מקיף וחדשני. בני הנוער מכירים את המועמדים מהיכרות אישית וכן בעזרת סרטונים בהם המועמדים הציגו את עצמם ואת החזון שלהם, וביום הבחירות יבחרו את המועמד/ת מטעמם בעזרת מחשב שיוצב בכל בית ספר על יסודי בעיר. בני נוער פעילים ומעורבים יהפכו בעתיד לאנשים בוגרים מעורבים, התורמים לחברה ולקהילה ומבקשים להיות חלק פעיל בה. אני מזמין את כל בני הנוער לקחת חלק בבחירות, לבחור ולהשפיע, וכמובן אני מאחל הצלחה רבה לכל המתמודדים והמתמודדות!”.

רפי דהן המשנה לרה”ע וראש אגף חברה ונוער “באגף חברה ונוער אנו מאמינים שכלל התלמידים צריכים להיות מעורבים ולקחת חלק פעיל בתהליך הדמוקרטי, כך שהאפשרות לבחור את יושב ראש מועצת הנוער פתוחה לכל בני הנוער בעיר, בשונה משאר הרשויות שבהם בעלי זכות הבחירה הם אך ורק הנציגים שנבחרו מבית הספר. כמי שמכיר את הנושא מקרוב ומלווה אותו שנים, אין לי ספק כי אצלנו מתקיים הליך מעמיק וחינוכי המשתף את כל תלמידי העיר”.

פתח תקוה פורצת דרך גם בתחום החדשנות ושמירה על איכות הסביבה. הבחירות העירוניות ליושב ראש מועצת הנוער נערכות כאמור דרך אתר אינטרנט, ולא בדרך המיושנת של פתקים. ביום הבחירות כל תלמידי העל יסודי, תושבי העיר מקבלים קוד סודי שבעזרתו כל אחד ואחת מהם יכול להיכנס לאתר ולבחור באחד המתמודדים, פעם אחת בלבד.

בכנסת ישראל ייצוג הנשים נמוך מהמצופה, אבל בפתח תקוה מתמודדות חמש תלמידות ותלמיד אחד, וגם כאן בא לידי ביטוי יופייה של הדמוקרטיה הצעירה בעירנו, המובילה בגאון את רוח השינוי של התקופה.

המתמודדים:

אוריה דהן כיתה י’ מאולפנית ישורון. רוצה לשפר דברים הנוגעים לכל בני הנוער ביום יום ואף אחד לא מטפל בהם, בין אם זה קידום אמצעים טכנולוגים בבתי הספר או מקומות בילוי אחר צהריים לנוער בעיר.

ליאור בוריס סמוליאנוב כיתה יא’ מתיכון יצחק שמיר, רוצה לשפר את התחבורה, את הבילוי ואת הפנאי בעיר .

ליהיא ממן כיתה י’ מתיכון אחד העם , רוצה לשבור את הסטיגמות על בני הנוער, לתת במה לאוכלוסיות השונות בעיר ולקחת את מערכת החינוך צעד קדימה- לעבר המאה ה-21.

מוריה  מיכאלי כיתה יב’ מאולפנית ישורון, רוצה לקדם בע”ה את פיתוח המענה לבעיות בבתי הספר, אכיפה גורפת בזכויות בני הנוער בשוק התעסוקה ובנוסף פרויקטים עירוניים ואירועים נוספים שיגרמו לנוער שלנו להתגאות בעיר קצת יותר

נוגה חדד כיתה י’ מתיכון בן גוריון, רוצה לשפר את התחבורה בעיר בשביל שיהיה יותר קל ונגיש לאנשים ולנוער בפרט.

שיר נימני כיתה י’ מתיכון אחד העם, תפעל למען קידום זכויות הנוער בעבודה ובבית הספר, תרחיב את מקומות הבילוי ואת נגישותן לכלל החברה, תפעל למען הנוער החלש וכמובן שתארגן מסיבות ואירועים שווים במיוחד.

צילום: עיריית פתח תקווה
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם