המרכז הרפואי של ‘מכבי’ באם המושבות פ”ת עבר למשכנו החדש

במסגרת ההכרזה של ראש המחוז הגב' סיגל דדון לוי על המשך פתיחת מרכזים נוספים ועיבוי השירותים, העבירה מכבי את המרכז הרפואי "צים" למשכנו החדש והמרווח במרכז רום הממוקם על ציר מרכזי בשכונת אם המושבות שבפתח תקוה.

המרכז הרפואי החדש נפתח במרכז רום ברח’ יעל רום 8 קומה 1- בפתח תקווה בשכונת אם המושבות. במרכז ניתנים שירותי רפואה ראשונית, מקצועית ומייעצת , מעבדה, מרפאת אחיות, דיאטנית, כאשר גולת הכותרת היא מכון בריאות האישה וניתן דגש חזק על פרטיות עם דלת כניסה נפרדת,  קוד אישי בכניסה לרופא והמתנה נפרדת. מכון בריאות האישה כולל: רפואת נשים לרבות סקירת מערכות , מעקב זקיקים, אולטרה סאונד מילדותי וגינקולוגי , אחות ליווי הריון , מוניטור עוברי וכן בתוכנית להרחיב את שירותי הסקירות,u.s, וכו’.

בנוסף חשוב לציין שיש גישה נוחה לתחבורה ציבורית בסמוך למרכז הרפואי, כך שתושבי פתח תקווה יוכלו ליהנות מהשירות בעיר.

יצויין כי מירב שירותי הרפואה שניתנו במרכז צים הועברו למרכז החדש ברום מלבד ד”ר עדי חסון- דביר רופאת המשפחה, שמרפאתה נשארת בבית צים אך עוברת לקומה 2, וד”ר אילן קורן – מומחה  אף אוזן גרון שאף הוא יצטרף בהמשך למרפאתה של ד”ר חסון בקומה 2 בבית צים.

בהנהלת מכבי אומרים כי ההחלטה על הרחבת השירותים ופתיחת מרכז רפואי נוסף לרווחת התושבים חברי מכבי נעשתה במסגרת שיפור השירות המתמיד בעיר, ובהתחשב באלפי המצטרפים החדשים שהתווספו למכבי במהלך השנה האחרונה, וזה הביא אותה להחלטה על פתיחת המרכז החדש.

מנהלת המרחב הגב’ אורית שישה מציינת כי פתיחת המרכז מהווה נדבך נוסף לפריסתה הרחבה של מכבי בפתח תקוה, וזו מדרגה נוספת בדרך להשלים את שאיפתה של מכבי להביא את שירותי הרפואה שלה לכל חלקי העיר על מנת להנגישם לכל חבר וחבר. עוד ציינה הגב’ שישה את פעילותה הברוכה של ראש המחוז הגב’ דדון לוי, אשר פועלת רבות להרחבה ולהנגשת השירותים לכלל חברי מכבי ובמיוחד להתאמת השירותים לקהילה החרדית. בנוסף מבקשת הגב’ שישה להזכיר לחברי מכבי בימים קרים אלו כי קיים מוקד לרפואה דחופה במרכז הרפואי ‘שפיגל’ הפתוח בימים א’ עד ה כולל  מ 19:00- בערב עד 22:30 בלילה, בימי שישי מ – 9:00 בבוקר עד 21:30 בלילה, ובשבת מ 9:00- בבוקר עד 22:00 במוצ”ש.

ראש המחוז הגב’ סיגל דדון לוי מציינת, כי מכבי נמצאת בתהליך של שינויים מרחיקי לכת וכי מעבר לרמת המקצועיות הגבוהה ביותר בהם מצטיינים רופאי מכבי בפתח תקוה ובמחוז השרון, נדרשת מרופאי מכבי ומכלל נותני השירות במכבי בראש ובראשונה יחס חם וחמלה כלפי החברים, מכבי מובילה תודעת שירות גבוהה ובדרך הזו נמשיך לתת את הטוב ביותר לכלל חברי מכבי. הגב’ דדון לוי מדגישה, כי כאחת שמכירה מקרוב את מערכת הבריאות בארץ, מתפעמת היא כל פעם מחדש מפעילות מכבי בפתח תקוה כאשר הנהלת מכבי לא חוסכת מאומה ופועלת בשיתוף מלא עם העירייה ועם בתי החולים להנגשת השירותים למען חברי מכבי בעיר, וכי תושבי העיר אכן זוכים לשירות מושלם ויעיל מהטובים ביותר בארץ.

מתאם קשרי הקהילה בפתח תקוה הרב שמעון ברגמן, מציין כי קיים קשר חזק ארוך שנים בין מכבי לקהילה החרדית בפתח תקוה. הרב ברגמן ציין את חשיבותה הרבה של הענקת שירות נגיש יעיל ומהיר לכלל חברי מכבי ובהתאמה לקהילה החרדית, וכי הוא שמח בפתיחתו של מרכז נוסף שישרת את תושבי האזור, ואלו יהיו נגישים  למירב השירותים שמכבי מציעה לחבריה.






Booking.com

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x