צילום: עיריית פתח תקווה

הערכת מצב לאור מזג האוויר הסוער

בהמשך לגשמים הפוקדים את העיר קיים אמש ראש העיר רמי גרינברג הערכת מצב, על מנת להתעדכן ולהמשיך להנחות את בעלי התפקידים, כל אחד בתחומו.

לציין כי כחלק מההיערכות המוקדמת לקראת החורף כלל יחידות העירייה ביצעו עבודות נרחבות, כל אחת בתחומה ברחבי העיר לרבות גיזום עצים וענפים מסוכנים, פתיחת וניקוי קולטנים וניקוזים, הסרת מפגעים בשטחים הציבוריים, ניקוי מרזבים וביצוע עבודות איטום במבני חינוך וציבור, תגבור כוננים לשעת סערה, ביצוע עבודות לשדרוג תשתיות בעשרות מיליוני שקלים וכן תיאום והערכות משותפת עם רשות הניקוז בנוגע לנחלים הנמצאים בתחומי הרשות, תיגבור כוננים במוקד העירוני ובצוותי הרווחה ועוד.

בנוסף, מינהל תפעול – אגף תשתיות, ביצע עבודות תשתית לשיפור מערכת הניקוז בעיר, כולל שינויים גיאומטריים במקומות הנדרשים, עבודות עומק (לעיתים בשיתוף מיתב), הנחת צינורות ניקוז חדשים וכן בניית אגני השהייה (אגני ניקוז) במקומות רגישים בהם בעבר היו הצפות.

ראש העיר רמי גרינברג “במסגרת כלל הפעולות שהעירייה מבצעת נערכנו לגשמי החורף וביצענו עבודות למניעת הצפות עד כמה שניתן, הכוללות ניקוי קולטנים, גיזום עצים ועוד ועוד. אנו מבקשים גם מהציבור להיות אחראי ולנקות מרזבים ופתחי ניקוז בשטחים פרטיים, לחזק חפצים העלולים להינתק ברוח חזקה – סככות, כבלים, אנטנות, אדניות נוי, עציצים וכו, להכין תאורת חירום למקרה הצורך, ובמקרה של הצפות להימנע משימוש במעליות שנמצאות בחניונים, במפלס הקרקע ומתחתיו מחשש להילכדות. על כל תקלה יש לדווח למוקד 106 הפועל 24/7.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x