הצלחה לאגף לתרבות יהודית בפ”ת: כשלושת אלפים השתתפו בהצגת “שער הזהב” עם שולי רנד

כשלושת אלפים ילדים והורים השתתפו בהצגת "שער הזהב " בהיכל התרבות בעיר בפתח תקווה. כמו כן, רבים מתושבי העיר השתתפו באירועי חודש הגבורה של האגף לתרבות יהודית

במסגרת אירועי חודש הגבורה היהודית קיים האגף לתרבות יהודית בפתח תקוה בראשות חבר המועצה משה פלדמר ובניהולו של שמואל זלצר, מרתון של 4 הצגות, בהיכל התרבות העירוני בעיר.

ההצגה מבוססת על סיפורו האישי של  עמי, נער בן 13 ממרסי שעולה לארץ ישראל לאחר 2000 שנות גלות, עם הגעתו לארץ הקודש מגלה שהדבש והחלב לא מחכים לו.

עליו למצוא את מקומו כישראלי. מסע מרתק אודות ילד שקוף עם חלומות גדולים בארץ קטנה. ההצגה בכיכובם של  שולי רנד ,אלי יצאפן ,אסי צובל ואבישי שטרית.

לקבלת עדכונים חינם בוואטספ

כפפות מעוצבות לסמארטפונים וטאבלטים לשימוש קל ונוח עם מסכי מגע רק ב 29 ש”ח. משלוח חינם!
מימין שמואל זלצר, שולי רנד , אריה ימיני מנכל ההיכל ,רפי דהן מפקח משרד החינוך שכתב את ההצגה ושלום שטימלר

כמו כן במהלך השבוע קיים האגף לתרבות יהודית בעיריית פ”ת פעילויות מגוונות לילדים, חידונים שהתקיימו במסגרת בית המדרש לילדים “הדרת גנים “בניהולו של רב יחיאל גוטוירט וחידון במשניות שבת בבית כנסת  “הירושלמי” בהדר גנים.

רב העיר פתח תקווה, הגאון הרב מיכה הלוי בשיעור לעדה האתיופית בעיר

במוצאי שבת נר ראשון של חנוכה התקיימה מסיבת פורים לקהילה האתיופית במתנ”ס יוספטל בהשתתפות הרב הראשי הרב מיכה הלוי, משה פלדמר, רב הקהילה האתיופית הרב עדיאל אליו ושמואל זלצר מנהל האגף לתרבות יהודית בעיר. הבאים גם נהנו מהצגה והרקדה שהתקיימה במקום.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x