זיהום האוויר באם המושבות: ראש העיר נפגש עם השר להגנת הסביבה

הבוקר (ג') התקיימה פגישה בין ראש העיר רמי גרינברג לבין השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, בהשתתפות גורמי מקצוע ומומחים מטעם הרשות ונציגי שכונת אם המושבות.

בפגישה פרס ראש העיר בפני השר את פעילות העירייה למיגור בעיית מפגעי האוויר בשכונה וכן ניתנה סקירה מקצועית בנושא. בתום הצגת הדברים, ביקש הצוות המקצועי של המשרד חומרים נוספים אשר יסייעו לצדדים להגיע אל התוצאה הרצויה עבור התושבים.

בעקבות הסקירה המקיפה, הנחה השר אלקין את צוות משרדו לפעול בתיאום ובשיתוף פעולה מלא עם הרשות וראש העיר רמי גרינברג, כדי להביא לטיפול מהיר במפגעי האוויר. בנוסף, הוחלט על פגישת המשך אשר תתקיים בקרוב.

במסגרת הפגישה, נחשף השר וגורמי המשרד לנתוני תחנת הניטור שהציבה הרשות וכן לממצאים אשר מראים שייכות למפעלים באזור סגולה. נציגי התושבים הציגו את היקף הפניות של תושבי אם המושבות למוקד המשרד להגנת הסביבה אשר טרם טופלו. בתום הפגישה, הוחלט, כאמור, שאנשי המשרד יבדקו את הנתונים אשר הובאו בפניהם וכן יקיימו פגישת המשך אשר תעלה דרכים נוספות לטיפול במפגעים.

ראש העיר רמי גרינברג, מסר בתום הפגישה: “הפגישה עם השר אלקין וצוות משרדו הייתה פורה והיה ניכר כי הם הפנימו את דחיפות הנושא מתוך מטרה לשלב כוחות עם הרשות כנגד מפגעי האוויר בשכונת אם המושבות. כפי שהבטחתי בעבר, הרשות תהפוך כל אבן על מנת שתתקבל התוצאה הרצויה עבור התושבים. אנחנו נמצאים בקשר ישיר עם התושבים בנושא ומשתפים אותם בכל התפתחות.”

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם