כיתות א’-ד’ בפתח תקווה יחזרו לחמישה ימי לימוד בשבוע

מדובר במתווה מיטבי אשר ייתן מענה חינוכי לתלמידי היסודי וכן ישמור על המעטפת הבריאותית במסגרות עצמם. כל הפרטים

בהמשך לשיתוף הפעולה הפורה בין עיריית פתח תקווה למשרד החינוך, אושר המתווה שיאפשר לתלמידי היסודי לחזור ללימודים ביום ראשון הקרוב (1.11).

כדי למנוע בילבול ואי בהירות בקרב התלמידים, ההורים, המנהלים, המורים, פעלנו באופן אחראי ומקצועי על מנת להביא מתווה מוסכם על משרד החינוך ובכך גם להפוך אותו לבר ביצוע.

להלן המתווה שיחל לפעול בבתי הספר היסודיים בפ”ת החל מיום ראשון 1.11:

  • תלמידי שכבות א-ג’ יחולקו לקפסולות של עד 20 תלמידים וילמדו חמישה ימים בשבוע בבית הספר, בין השעות 8:00-12:45.
  • תלמידי שכבת ד’ ילמדו חמישה ימים, ארבעה ימים בבית הספר ויום נוסף בלמידה מרחוק, תוך חלוקה לקפסולות של 20 תלמידים. הלימודים יתקיימו בין השעות 8:00 עד 12:45.
  • המתווה לכיתות ה’- ו’ טרם אושר בקבינט הקורונה ובינתיים התלמידים ימשיכו בלמידה מרחוק במשך חמישה ימים בשבוע.
  • צהרונים: על פי המתווה שהוחלט ע”י משרד החינוך, התלמידים ישהו באותה כיתה אורגנית שעמה שהו בשעות הלימודים. לצד זאת, מנהלות ביתי הספר, הגורמים במינהל החינוך בעירייה ומפעילי הצהרונים יפעלו ככל הניתן כדי שקפסולות הבוקר ילמדו באותו הרכב גם בצהרון.
  • מסגרות העל יסודי: לצד חזרתם של תלמידי היסודי ללימודים, הרשות פועלת בימים אלו ליצירת מתווה מתאים שיאפשר גם לתלמידי העל יסודי לשוב בקרוב ללמידה פיזית שתשולב עם למידה מרחוק.
  • חובת עטיית מסכות מכיתה א’ ומעלה, בכל השיעורים ובהפסקות.
  • הסעות: ללא שינוי בנוהל הסעות לתלמידים בתקופת הקורונה.
  • ארוחות: התלמידים יאכלו את ארוחותיהם בשטח פתוח ככל הניתן, ובמקרה שהדבר לא אפשרי, יאכלו בכיתות כשהם יושבים בשולחנות נפרדים זה מזה.

מעיריית פתח תקווה נמסר כי גורמי מינהל החינוך בעיריית פתח תקווה והעומדים בראשם, ראש מינהל החינוך, רון כץ ולצידו מנהל המינהל, רמי הופנברג ומנהלת האגף לחינוך יסודי, טלי טולדנו, פועלים סביב השעון בשיתוף מלא עם ועד ההורים ויושבת הראש אנה נבות, כדי להבטיח פתיחה מיטבית של בתי הספר היסודיים ביום ראשון הקרוב, כולל מסגרות הצהרונים.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם