מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

כך תבחרו טרמפולינה לחצר

הגיע הזמן ליהנות מכל קפיצה עם טרמפולינה לחצר אשר יכולה להעניק שעות של הנאה לילדים ולמבוגרים. הטרמפולינה מתאימה מאד לחצר האחורית, היא יכולה להעסיק את הילדים במשך שעות ולהוות אמצעי מצוין לכל מי שרוצה להכניס קצת פלפל לחיים ועל הדרך להיכנס לכושר.

טרמפולינה יכולה להיות התוספת המושלמת אך חשוב לדעת איך לבחור את האחת הנכונה. בתהליך הבחירה יש להפעיל שיקולים שונים כולל הנאה, השטח הנוכחי, עמידות ובטיחות. כולנו רוצים לשמור על הילדים שלנו ולכן אפשר להבין מדוע חשוב כל כך להפעיל את השיקולים המתאימים.

הגורמים שיש לחשוב עליהם בעת בחירת טרמפולינה לחצר

בתהליך בחירת טרמפולינה לגינה יש להביא בחשבון מספר גורמים. קודם כל יש לחשוב על החצר ולזכור כי מבחינת הגודל ומהמבנה חשוב שאפשר יהיה להיכנס ולצאת מהטרמפולינה בצורה נוחה. חשוב גם להקפיד על משטח ישר ולוודא כי לא תהיה תנועה מסוכנת בזמן הקפיצה. יציבות היא דבר בסיסי שיש להתחשב בו ולוודא כי עונים עליו.

כדאי לדעת כי ישנן טרמפולינות בגדלים וצורות שונות כשהנפוצות ביותר הן העגולות והן מתאימות לרוב הדרישות ולילדים ומבוגרים בגילאים שונים. יש לשים לב כי חשוב לשים לב ולהתאים גם בין הגודל לבין מספר הקופצים הצפוי תוך מתן תשומת לב לכללי הבטיחות. הטיפים הבאים יכולים לעזור בבחירה:

  • שטח וגודל – עוד לפני שאפשר להחליט מה יהיה הגודל של הטרמפולינה יש למדוד את השטח של החצר. זאת כדי להבין מה השטח הפנוי שאפשר להציב עליו את הטרמפולינה כשחשוב לוודא שישנו מרווח מספיק מסביבה.
  • משקל ומשתמשים – יש להפעיל שיקול של מי ישתמש בטרמפולינה ולוודא את מגבלות המשקל. לא רק ילדים נהנים לקפוץ וגם מבוגרים יכולים למצוא את עצמם יוצאים החוצה לאימון מקפיץ. לכן, יש לבדוק גם את המשקל וגם את מגבלת מספר המשתמשים.
  • בטיחות – אי אפשר להפחית בחשיבות הבטיחות ובמיוחד בבחירת טרמפולינה לחצר. חשוב מאד לבחור בטרמפולינה עם רשת ביטחון, מסגרת מרופדת ומבנה יציב. תכונות אלו יכולות להפחית משמעותית את הסיכון לפציעות.
  • איכות ועמידות – החומרים מהם עשויה הטרמפולינה צריכים להיות איכותיים. עליהם להיות עמידים בפני מזג האוויר המשתנה ובפני קרינת UV. בבחירה נכונה הטרמפולינה תחזיק מעמד שנים רבות כשהיא בחוץ כל השנה והיא לא תתחמם יתר על המידה בקיץ ולא תהיה סכנת כוויה.
  • הרכבה ותחזוקה – כדאי מאד לבחור בטרמפולינה שהוראות ההרכבה שלה ברורות ופשוטות יחסית. אין כל סיבה להסתבך יתר על המידה ויש לחשוב שיכול להיות שנרצה להעביר אותה ממקום אחד לאחר. כדי לשמור עליה רצוי לבצע בדיקות בלאי ובמקרה הצורך להחליף חלקים.

טרמפולינה לגינה: הבחירה הנכונה למשפחה

טרמפולינה לגינה היא אחת הבחירות הטובות עבור כל בני הבית. היא מפעילה את הילדים ומעודדת את המבוגרים להיכנס לכושר. היא יכולה להיות רעיון נפלא כמתנה, בעת המעבר לבית ופשוט כדי לעודד את הילדים לצאת החוצה. מעבר לקניית הטרמפולינה רצוי לחשוב על המרחב עצמו, על היציבות של האזור בו מרכיבים אותה וכדאי לחשוב על שעות הקפיצה ולזכור להגן על הילדים מחשיפה גבוהה מדי לשמש.

מבחינת המקום לפנות אליו, אין כל ספק כי אתר ספורט סטוק הוא המקום הנכון. כאן אנחנו יכולים למצוא שפע של מוצרי ספורט איכותיים וכל זאת במחירים מפתיעים. החנות מאפשרת לבצע רכישה אונליין בלי לצאת מהבית לצד התייעצות עם אנשי המקצוע ומשלוח מהיר ויעיל עד למקום המיועד. לאלו שמחפשים אחר טרמפולינה לחצר יש כתובת אחת ומקצועית.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים