מאבק תושבי פתח תקווה מגיע לוועדת הפנים

מחר (ג') בשעה 10:00 תדון וועדת הפנים של הכנסת בדרישת תושבי פתח תקווה לעצור את המחטף חסר האחריות של כחלון לבניית אלפי יחידות דיור באזור הפקוק ממילא

שנתיים אחרי שח”כ אמסלם שוחח עם מטה מאבק התושבים למען בנייה שפויה, ואמר שאם לא תהיה התקדמות והתחשבות בטענות שמעלים הנושא יגיע לפתחה של וועדת הפנים שבראשותו – מחר, 18.8.17, יתקיים הדיון.

בחודש שעבר כחלון העביר במחטף אל הותמ”ל החלטה דרקונית לבנייתן של עוד 12,000 יחידות דיור באזור הפקוק ממילא, ושיהפכו את חיי התושבים לסיוט. לאור המהלך הדורסני, שאינו מתנהל לפי כללי מנהל תקין, ללא מוכנות סביבתית, ללא הקמת מוסדות חינוך ובעיקר ללא פיתוח תשתית תחבורתית – מגיע מטה המאבק יחד עם איציק ברוורמן ראש עיריית פתח תקווה לדיון שיזם ח”כ מוטי יוגב.

 עוד ינכחו בדיון, פעילים מובילים ממטה מאבק התושבים וביניהם עו”ד אמנון דרדיק, עו”ד אלי פיטרו, רועי סהר, יו”ר המטה משה פישר ונציגים בולטים מהשכונות הגדולות ביותר באזור סירקין ופתח תקווה – גילה בן נאים, אודי ויזנר ועוד.

מטעם מטה המאבק נמסר: “כחלון רוצה להיות שר הדיור של ישראל. אנחנו נוכיח שהוא שר הפקקים. מטה מאבק התושבים יחד עם ראש העיר ומועצה אזורית דרום השרון מייצגים 500 אלף תושבים, המתנגדים לתכנית בנייה מנותקת מהשטח. דרישתנו היא להחזיר את הדיון להליך המקובל והמסודר המבטיח בקרת מומחים שאינם נוכחים בותמ”ל ולבנייה מתונה וכזו שתסדיר את הקטסטרופה שנוצרה באזור על ידי תכנית פיתוח כוללת. אנשים חשים שרוצים להרוס להם את הרצון לחיות בפתח תקווה וסביבתה, רק בשם סטטיסטיקה של יחידות דיור”.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x