מאות השתתפו בכנס השנתי לילדי עמלינו בפתח תקווה

מאות ילדים השתתפו בכינוס השנתי של ארגון עמלינו של היחידה לחינוך חרדי ותרבות מורשת ישראל בעירית פ"ת

כמסורת רבת שנים נערך בחודשי החורף המעמד למאות ילדי עמלינו המשתתפים מידי שבוע בשבוע בלימוד אבות עם בנים  ארגון עמלינו הוקם ע”י הרב מנחם שורץ מנהל האגף לחינוך חרדי לפני כעשור וכיום מקיף את כל בתי הכנסת בעיר פ”ת כאשר מדי מוצאי שבת בשבתו לומדים בצוותא חדא אבות עם בנים ובסיום הלימוד כל ילד מקבל מיני מתיקה וכרטיס לאלבום המחולק ע”י אנחנו וצאצאינו  בנוסף, מתקיימת הגרלה בכל סניף על ידי הרכז המקומי על פרסים יקרי ערך מתנת היחידה לחינוך חרדי.

לאור ההתפתחות המרשימה של הציבור החרדי בעיר נפתחו עוד סניפים בבתי הכנסת השונים וכיום האירגון מונה למעלה מ-20 סניפים של לימוד אבות עם בנים בכל רחבי העיר כאשר היחידה לחינוך חרדי דואגת לכל הלוגיסטיקה וחלוקה של הפרסים הממתקים, סניף ייחודי נפתח בשנה האחרונה למען ילדי ה’קירוב’ הלומדים בבית הספר נתיבות משה, שגם משתתפים במוצאי שבת בפעילות של לימוד הילדים עם האבות במסגרת והשיב לב בנים על אבות.

לקבלת עדכונים חינם בוואטספ

רוצים לזכות בחיתולי Huggies לחצי שנה מתנה? כנסו עכשיו>>

בתחילת השבוע התקיים הכנס השנתי לילדי עמלינו בהשתתפות ההורים במהלכו התקיימה  פעילות מיוחדת ותוכנית אומנותית עם הרב יוסף אייזנבך בליווי שירה וריקודים והאומן שלומי בן דוד בתכנית אילוזיות חדשנית ומרתקת ביותר.

במהלך הערב הגיעו ראשי הישיבות ורבני העיר והביעו את הערכתם והוקרם על הפעילות הברוכה הגאון רבי מרדכי רבינוביץ ראש ישיבת אור ישראל ציין בדבריו כי היוונים תלשו את המשקוף מהבתים בכדי שלא יהיה מחיצה בין הרחוב לבית וכך אנחנו צריכים לשמר את הילדים מהרחוב ועל ידי הפעילות המבורכת שאב לומד עם בנו בכל שבוע אנו משמרים על הילדים.

הרב מנחם שורץ בדבריו ציין את הפסוק מפרשת השבוע  “אחים אנחנו בני איש אחד.. והנה הקטן את אבינו.. הקטן נשאר ללמוד בבית עם האבא הבנים הקטנים לא יוצאים לרעות בשדות זרים כולנו בני אב זקן ויש לנו את הבית של ישראל סבא הזקן”הרב שוורץ הודה בדבריו לחברי הנהלת העיר הרב אליהו ברוכי והרב ישראל פרידמן שהם ראשונים לכל דבר שבקדושה ולכל הרכזים שמתמסרים בכל שבוע לארגון הסניפים ולחלוקת הפרסים ולראש העיר אציק ברורמן על תמיכתו. 

במהלך הערב נערך מעמד חלוקת הפרסים לילדים שאספו במשך התקופה את כרטיסי ההשתתפות בכל שבוע בלימוד עמלינו במהלכו חולקו מאות פרסים לילדים המשתתפים כמו כן נערכה הגרלה מיוחדת על מצלמת אקסטרים משוכללת לאבות המשתתפים בכנס ועוד פרסים יקרים.  

כמו כן השתתפו בכנס הרבנים הגאונים רבי שלמה גוטפריד מרא דאתרא גני הדר, רבי בן ציון רוזנברג  מו”ץ בעיר, רבי יקותיאל רוזנבאום רב קהילת קהל חסידים, רבי צבי אלימלך הורביץ רבה של הח”ק בעיר והרב עזריעל פויפר ראש המדרשה בעיר.

בנוסף, מציינים ביחידה כי כמדי שנה התקיימו שלל אירועים לציבור החרדי בימי החנוכה הן לילדים והן לנשים ונערות, במרכז העיר וברחבי השכונות בפתח תקווה, כאשר הרב שורץ , מנהל היחידה לחינוך חרדי בעיריית פתח תקווה דאג לתקצוב מיוחד מראש העיר לצורך הפעילות בימי החנוכה. על מנת שכל ילדי החינוך החרדי יוכלו להשתתף בפעילויות.

צפו בתמונות מהאירוע. צילום: שמוליק וינרייך

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x