מאירים את פ”ת: המועצה הדתית פ”ת, בפעילות מיוחדת בימי החנוכה

המועצה הדתית בראשותו של ראובן יוסיפוב ובשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר רמי גרינברג, מציגה פעילות נרחבת למען תושבי העיר. חלוקת חנוכיות וסדר הדלקת נרות לבתי כנסת והדלקה מרכזית בכיכר המייסדים

נגיף הקורונה לא עוצר את הפעילות למען תושבי העיר פתח תקווה, גם בתחום שירותי הדת. בימי החנוכה ממשיכה המועצה הדתית בעיר להדליק את אור התורה בבתי כנסיות כדי להאיר את הלבבות ולתת הרגשה של שמחה, כל הפעילות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

במסגרת הפעילות חילקה השנה המועצה הדתית מאות ערכות חנוכה הכוללות חנוכייה, נרות וסדר הדלקת נרות לחנוכה לקהילות בעיר. בנוסף לכך המועצה הדתית משתתפת באירועים של קהילות שונות לחנוכה ומסייעת להם תקציבית.

בנוסף המועצה הדתית פרסה את חסותה יחד עם עיריית פתח תקווה על פעילות ‘חב”ד פתח תקווה’ להדלקת חנוכיות מרכזיות בארבעה עשר מוקדים בעיר בהם השכונות כפר גנים, אם המושבות, אחדות, נווה דקלים – שיפר, שעריה, הדר המושבות, נווה גן, קרית מטלון. וכן בשוק העירוני, הקניון הגדול, רמת סיב – יכין סנטר, מתחם שופ טיים והפארק הגדול בעיר. כמו כן, המועצה הדתית ממשיכה השנה את המסורת של “החנוכיה המרכזית” פירסומי ניסא בכיכר המייסדים ברחוב חיים עוזר מידי ערב על ידי אישי ציבור.

ראובן יוסיפוב ראש המועצה הדתית פתח תקווה: “נגיף הקורונה לא עוצר אותנו, ואנו פועלים כל העת בכדי לסייע לבתי הכנסת, לקהילות ולכל דורשי שירותי הדת בעיר. אני מודה לראש העיר רמי גרינברג על שיתוף הפעולה של העירייה במימון פרויקט חנוכה למען תושבי העיר. תודתי נתונה גם למנכ”ל המועצה עופר אברהם על המסירות והמקצועיות בכל עת”

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם