מברכים על המוגמר: ברוורמן ובוסו מסרו את כתב ההקצאה לרב בוארון

ראש העיר עו'ד איציק ברוורמן הגיע מלווה בסגנו ומ"מ הרב אוריאל בוסו לבית מדרשו של הגאון רבי ציון בוארון על מנת למסור את מסמכי ההקצאה לקרקע שעליה יקום בעז'ה המרכז הרוחני של הרב


ראש העיר איציק ברוורמן ומ”מ הרב אוריאל בוסו הגיעו אתמול אל בית מדרשו של הגאון הרב ציון בוארון למסור לו את ההקצאה וחוזה שימוש לעמותת “יאיר נרי” שבראשותו.

ההקצאה ברחוב יונה בשכונת שעריה. במקום יוקם בעזרת ה’ מרכז רוחני תורני וכולל דיינים בראשותו של הרב בוארון. חשוב לציין כי הגאון הרב בוארון ומשפחתו הינם תושבי השכונה שנים רבות.

המסמכים נחתמו לאחר מסכת ארוכה וקשה של עיכובים, ובסופה של דרך ארוכה של כ-15 שנה קיבל הרב בוארון את ברכת הדרך אמש (ה’) בנוכחות האישים הללו שטרחו ועמלו יחד לסיום המבורך.

אנשי הרב מסרו כי הרב התרגש מאוד כשנוכח שבקשתו נענתה והוא מברך בכל לב את ראש העיר ברוורמן ואת הרב אוריאל בוסו על עשייתם המבורכת.

הרב בירך אותם שיזכו בדבר שכולם צריכים, בריאות איתנה, והצלחה בכל מעשי ידיהם והודה להם כשהשמחה ניכרת על פניו במהלך כל המפגש.

ראש העיר איציק ברוורמן ציין את מסירותו הרבה של ממלא מקומו הרב אוריאל בוסו לעניין ואת השקעתו הרצופה שהניבה את התוצאה הסופית המבורכת. “השותפות ההדדית שלנו מוכיחה את עצמה הערב”.

הרב אוריאל בוסו פירט את מהלך הדברים ואת הקשיים עד לחתימה הסופית היום (יום חמישי). וציין את תרומתו הרבה של סגן מנהל המנהל הכללי בעיריה ירון טיירי לסיום ההליך המורכב והארוך.

ראש העיר <a href=פתח תקווה איציק ברוורמן, אוריאל בוסו, הרב בוארון - פתח תקוואי (3)" width="1280" height="720" />ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן, אוריאל בוסו, הרב בוארון - פתח תקוואי (1) ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן, אוריאל בוסו, הרב בוארון - פתח תקוואי (2)

אושרה ההקצאה לעמותת “יאיר נרי” בראשות הגאון הרב בוארון

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x