צילום: pixabay

מועצת העיר פ”ת אישרה: מגרש הוקי גלגליות חדש, חדר כושר בבריכת מינץ ומגרש טניס במרכז העיר

בישיבת המועצה שנערכה הערב (א') התקבלה הצעתו של ראש העיר רמי גרינברג להקמת מגרש הוקי גלגיליות חדש בפארק יצחק אוחיון, הפארק הגדול.

מדובר במגרש תיקני שעלות פיתוחו עומדת על מיליון ₪ ויהיה בגודל 25 על 50 מטר. ביצוע הפרוייקט יחל בחודש הקרוב ויושלם בתחילת שנת 2020.

בנוסף מסגרת פיתוח שכונות הדרום הוותיקות, הוחלט על הקמת חדר כושר חדש בבריכת מינץ בשכונת אחדות. העיר משתדרגת בכל התחומים ובפרט בהיצע אפשרויות הפנאי והספורט לתושבים. מדובר בפרוייקט הקמה מיידי ועבודות הפיתוח יחלו בקרוב.

בנוסף, הוחלט על הקמת מגרש טניס חדש בבית הספר הס. מגרש זה ייתן מענה לתושבי המרכז השקט של העיר. ראש העיר רמי גרינברג “עיריית פ”ת בראשותי שמה לה למטרה לפתח את מרכז העיר על מנת שיזמין אוכלוסיות צעירות ואיכותיות אחרי ששנים קודם לכן היה בתחתית סדר העדיפויות העירוני.”

גרינברג הוסיף: “פתח תקוה נמצאת בתנופת פיתוח בכל התחומים ובכלל זה גם לטובת האוכלוסייה הצעירה בעיר ובספורט. במסגרת המדיניות אותה אני מתווה לטובת נושאים אלו ואחרי שנים של בקשות בנושא, יזמנו את הקמת מגרש הוקי גלגיליות בפארק יצחק אוחיון. המגרש המתוכנן הוא סנונית אחת מתוך שלל אפשרויות הפנאי שאנחנו מציעים לתושבי העיר ואני תקווה כי התושבים יעשו בו שימוש ראוי ומיטבי”.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם